کد خبر : 1583051 | 21 دی 1397 ساعت 21:40 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

صعود ببرهای آسیا قطعی شد؛

قرقیزستان صفر- کره جنوبی یک؛ 6 امتیاز بدون سون

شاگردان بنتو دومین پیروزی جام ملت‌ها را برابر قرقیزستان را تجربه کردند تا صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کنند.

قرقیزستان صفر- کره جنوبی یک؛ 6 امتیاز بدون سون

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قرقیزستان که در نخستین مسابقه جام ملت‌ها نمایش پایاپایی برابر چین داشت ولی در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد، امشب هم مقابل کره جنوبی قرار گرفت ولی به غیر از سه شوت داخل چارچوب، نتوانست برابر ببرهای آسیا کار خاصی انجام دهد و در نهایت با گلی که کیم مین جائه در دقیقه 41 به ثمر رساند، شکست خورد.


کره جنوبی که جزو مدعیان اصلی قهرمانی جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود، در دومین مسابقه پیاپی بدون بهره‌مندی از سون هئونگ مین، ستاره خود که فعلا بخاطر بازی برای تاتنهام در انگلیس حضور دارد، به دومین برد یک بر صفر دست پیدا کند تا در امتیاز 6 با تیم ملی چین برابر شود و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم گروه C قرار بگیرد و صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کند.

 

1371857

 


جام ملت‌های آسیا - امارات 2019 ؛ گروه C
جمعه: 97/10/21 ؛ ساعت 19:30
استادیوم: هزاع بن زاید- العین/ تماشاگر: ؟؟؟
داور: خمیس محمد المری(قطر)؛ کمک‌ها: طالب سالم المری و سعود احمد؛ داور چهارم: ابوبرک العمری(عمان)/ کمک داوران پشت دروازه: عبدالرحمن الجاسم و خمیس محمد الکوواری.

 


تیم ملی قرقیزستان
کوتمن کادریبکوف، دنیل تاگوئه، تامیرلان کوزوبائف، غیرت ژیرگالبک، والری کیچین، عزیز سیدکوف(70- ویتالی لوکس)،ادگار برنهارت(77- بختیار دویشوبکوف)، فرهاد موسی‌بکوف، آخلیدین ایزرائیلوف(81- تورسونالی رستموف)، بکرن ساگین‌بائف و میرلان مورزائف.
سرمربی: الکساندر کرستینین

 


تیم ملی کره جنوبی
کیم سئونگ یو، کیم مین جائه، هانگ چول، لی یونگ، کیم یونگ وون، جانگ وو یونگ، هوانگ این بئوم، کو جا چئول(63- جو سه جونگ)، هوانگ هی چان، لی چانگ یونگ و هوانگ اوی‌جو(82- جی دونگ وون)
سرمربی: پائولو بنتو

 

1371845

 

 

اخطار ها

لی یونگ (80) از کره جنوبی و تورسونالی رستموف(83) از قرقیزستان

 

 

 

شرح گل


قرقیزستان صفر - کره جنوبی 1 (دقیقه 41: کیم مین جائه): ارسال دقیق هانگ چول از روی کرنر سمت راست زمین با ضربه سر خوب کیم مین جائه و عبور از بین پاهای کادریبکوف تبدیل به گل اول کره برابر قرقیزستان شد.

 

1371849

 

 

لحظات حساس


دقیقه 12: شوت راه دور کو جا چئول را کادریبکوف درازکش دفع کرد.
دقیقه 17: ارسال خطرناک هانگ چول از جناح چپ زمین را کادریبکوف مهار کرد.
دقیقه 18: هوانگ این بئوم پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت روی پای چپ او به شکل خطرناکی از روی دروازه قزاقستان به بیرون رفت.
دقیقه 20: شوت فنی پای راست هوانگ اوی‌جو از سمت راست محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه قزاقستان راهی اوت شد.
دقیقه 32: سانتر خطرناک هانگ چول از روی کرنر را مدافعان قرقیزستان دور کردند.
دقیقه 33: برنهارت با دو سر توپ تماشایی، موقعیت خطرناکی ترتیب داد ولی شوت او به مدافعان کره برخورد کرد و به کرنر فرست.
دقیقه 34: شوت روی پای برنهارت در راه دروازه کره جنوبی، به مدافعان این تیم برخورد کرد و مقابل ساگینبائف افتاد ولی شوت او سئونگ یو جمع کرد.
دقیقه 36: لی چونگ یونگ بهترین فرصت برای زدن گل اول کره را داشت، اما شوت او در مقابل دروازه خالی قرقیزستان به بیرون زده شد.
دقیقه 39: هی چان به دنبال گلزنی از پشت محوطه بود که شوت او را کادریبکوف مهار کرد.
دقیقه 45: شوت پُر قدرت هانگ چول از داخل محوطه جریمه را کادریبکوف به خوبی برگشت داشت.
 

 

1371846

 

دقیقه 49: شوت روی پای والری کیچین از پشت محوطه جریمه بی‌دقت بود و به بیرون رفت.
دقیقه 49: هوانگ هی چان در موقعیت تک به تک با کادریبکوف قرار گرفت ولی نتوانست از موقعیت استفاده کند تا دروازه‌بان قرقیزستان صاحب توپ شود.
دقیقه 53: کو جا چئول از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد ولی توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه قرقیزستان به بیرون رفت.
دقیقه 59: سئونگ یو توپ ارسالی از جناح راست را دفع کرد ولی در ریباند توپ به ایزرائیلوف رسید و شوت روی پای این بازیکن بعد از برخورد به دست مین جائه دفع شد که در این صحنه داور قطری اعتقادی به خطای هند پنالتی نداشت.
دقیقه 61: والری کیچین با تکل عالی مقابل پای کو جا چئول، اجازه نداد این بازیکن کره‌ای در مقابل دروازه قرقیزستان شوت‌زنی کرد و با حضور به موقع، توپ را به کرنر زد.
دقیقه 62: کوزوبائف با زدن توپ به کرنر باز هم کره را از رسیدن به گل دوم ناکام گذاشت.
دقیقه 66: شوت روی پای هوانگ هی چان ثمری نداشت و به تور کنار دروازه قرقیزستان برخورد کرد.
دقیقه 66: میرلان مورزائف نفوذ تند و تیزی از سمت راست زمین به محوطه جریمه داشت ولی شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه کره جنوبی راهی اوت شد.
دقیقه 68: هوانگ اوی‌جو توپ ارسالی از سمت چپ زمین را با ضربه سر زد که توپ بعد از برخورد به زیر طاق و فرود روی خط دروازه، توسط کوزوبائف به کرنر زده شد.
دقیقه 74: شوت غیرت ژیرگالبک از زاویه بسته با دفع کادیربکوف و برخورد توپ به تیرک دفع شد.
دقیقه 76: ارسال سریع و زیبای لی یونگ از سمت راست زمین را کادیربکوف درازکش دفع کرد ولی در ادامه هی چان نتوانست دروازه خالی قرقیزستان را باز کند و شوت او به تیرک افقی برخورد کرد و به اوت رفت.
دقیقه 85: هوانگ هی چان با حرکت در پشت محوطه جریمه و شوت زمینی دروازه قرقیزستان را به خطر انداخت که کادیربائف توپ را دفع کرد.
دقیقه 1+90: سانتر دقیق جو سه جونگ با عبور از مقابل کیم مین جائه و دروازه قرقیزستان به بیرون رفت.
دقیقه 3+90: رستموف با دو شوت پُر قدرت پیاپی دروازه کره جنوبی را به خطر انداخت ولی واکنش‌های خوب سئونگ یو اجازه نداد 3 امتیاز ارزشمند کره از دست برود.

 

 

 

اتفاق ویژه


در حالی که انتظار می‌رفت کره جنوبی در دو مسابقه ابتدایی خود در جام ملت‌های آسیا کار چندان راحتی داشته باشد و به دو برد پُر گل مقابل فیلیپین و قرقیزستان برسد، اما فقط با یک گل توانست هر دو تیم را مغلوب کند و کمتر از سایر مدعیان، نشانی از تیم قدرتمند گذشته داشته باشد؛ البته غیبت سون هئونگ مین ستاره این تیم در این دو مسابقه کاملا به چشم آمد.

 

 

 


در حاشیه


* سون هئونگ مین، ستاره کره جنوبی بخاطر حضور در بازی‌های لیگ برتر انگلیس اجازه همراهی با تیم ملی خود را از سوی تاتنهام پیدا نکرده و احتمالا از آخرین مسابقه مرحله گروهی به ترکیب تیمش اضافه می‌شود.

 

1371847

دیدگاه‌ها