کد خبر : 1583073 | 21 دی 1397 ساعت 21:56 | 197.9K بازدید | 0 دیدگاه

هیلتون حبتورسیتى در انتظار استقبال از ستاره های ایران

گزارش ویژه؛ تیم ملی در هتل لاکچری شهر دبی

بعد از اقامت 10 روزه در ابوظبی و انجام دو بازی مرحله گروهی برابر یمن و ویتنام کاروان ایران فردا برای رویارویی با جدی ترین رقیب خود راهی شهر دبی خواهد شد.

گزارش ویژه؛ تیم ملی در هتل لاکچری شهر دبی

به گزارش "ورزش سه"، کاروان تیم ملی بعد از اردوی آماده سازی در کمپ مجهز اسپایر دوحه و اقامت در بهترین سوئیت های هتل این کمپ که بعد از ایران در اختیار فوق ستاره های بایرن مونیخ قرار گرفت از روز 11 دی ماه در شهر ابوظبی اردو زد تا برای دو بازی ابتدایی خود در جام ملت ها مقابل یمن و ویتنام آماده شود.


محل اسکان ایران در پایتخت امارات هتل روتانا پارک بود، یکی از هتل های چهارستاره شهر ابوظبی که هم زمان میزبان هند و تایلند هم بود. شلوغی و عدم پشتیبانی از اعضای تیم ملی ایران در این مدت اصلا به مذاق کارلوس کی روش و دستیارانش خوش نیامد تا جایی که مربی پرتغالی برای عبور از دردسرهای به وجود آمده از اسکان در هتل های نه چندان مناسب مثل روتاپارک در آستانه سفر به شهر دبی فدراسیون را مجبور کرد تا مقدمات اسکان تیم ملی در یکی از بهترین هتل های شهر دبی را فراهم کند.

 

1371865

اتاق های دو تخته هتل با این دیزاین در اختیار توریست ها قرار می گیرد. دیزاین تخت ها بنا به اعلام سایت هتل به صورت سه بعدی است تا اشراف کامل بر تمامی زوایا وجود داشته باشد.

 


درخواستی که بدون مخالفت اجرا شد تا فدراسیون فوتبال ایران برای اسکان تیم ملی در دبی این بار به سراغ یکی از نوسازترین هتل ها در منطقه ای لوکس در شهر رفت تا هتل هیلتون حبتورسیتى از صبح روز یکشنبه میزبان تیم ملی ایران و ستاره هایش باشد، هتلی پنج ستاره در یکی از شهرک های تازه ساز که مجموعه ای از بهترین هتل ها با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی را در دل خود جای داده است.


1371866

سوئیت های مجلل هتل در طبقات مختلف همچون آپارتمان های مجلل 200 تا 300 متری شمال تهران از بهترین امکانات و مبلمان ها بهره می برند آن هم با ویوی دیدنی.

 


فاصله پنج دقیقه ای هتل با دبی مال به عنوان بزرگ ترین مال دنیا(مرکز تجاری) همین طور برج خلیفه به عنوان بزرگ ترین برج جهان به عنوان یکی از مزیت های این هتل همواره در تبلیغات و تیزرها مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو اتاق ها و سوئیت های حپتور دبی به توریست ها و مسافرهای عادی نمی رسد چون کمتر کسی توان پرداخت پول این هتل را دارد. ویوی جالب هتل که از یک سو به کانال بیزنیس دی و آب روان و شفاف این کانال اشراف دارد و از سوی دیگر به برج های زیبای دبی باعث می شود تا توریست هایی که قصد سفر لاکچری دارند برای رزرو این اتاق ها و سوئیت های مجلل دست به کار شوند.

 

1371867

این هم نمایی دیگر از سوئیت های گران قیمت که نشان می دهد نشیمن های این سوئیت ها تمامی زوایای مختلف از بیرون هتل را در مقابل دید مشتریان قرار می دهد.

 


با ورود به سایت هتل هیلتون حبتورسیتى می توان به سادگی از قیمت های پایه اتاق های دو نفره همین طور سوئیت های مجلل مطلع شد. قیمتی که از 750 درهم ( دو میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان) برای ارزان ترین اتاق در هر شب آغاز می شود و تا 1700 درهم (پنج میلیون و صد هزار تومان) برای سوئیت های مجلل ادامه دارد، سوئیت هایی که در هر طبقه از چهار سمت سازه هتل اشراف کاملی به شهر دبی و زیبایی هایش دارد.

 

1371868

لذت اقامت در اتاق های هتل با دیدن این تصویر به وضوح قابل لمس است. تماشای تلویزیون با ویوی برج های بلند و دیدنی شهر دبی در فاصله چند دقیقه ای با هتل.

 

1371872

ویوی دیدنی از اتاق های هتل مشرف به کانال بیزنیس دی شهر دبی.

 


در کنار امکانات فوق العاده در اتاق ها و سوئیت ها که پرداختن به آن حوصله فراوانی می خواهد می توان به امکانات بی نظیر دیگر این هتل برای مهمانانش اشاره کرد. از جکوزی های سرد و گرم با جدیدترین تکنولوژی بخار سرد و گرم گرفته تا سالن های پذیرایی چند منظوره با تنوع غذایی متنوع با سرآشپزانی از بیش از 50 کشور دنیا در پنج قاره مختلف که براساس ذائقه مسافران غذا سرو می کنند. در کنار این می توان از سالن های بدنسازی ویژه همین طور سالن کنفرانس و اتاق های رومینگ برای آنالیز و بازبینی فیلم های مد نظر مربیان برای تیم های ورزشی نیز نام برد که تصاویر این سالن ها کیفیت و کاربردهای قابل تحسین را بازگو می کند.

1371871

سالن جکوزی و سونای هتل حبتورسیتىدر حاشیه اتاق ها و سوئیت های مجلل در هر طبقه یکی دیگر از مزیت های بزرگ حپتور است.

 

1371873

سالن کنفرانس و نشست ها که مجهز به بهترین تکنولوژی دالبی برای برگزاری مراسم های مهم ساخته شده است.

 

1371874

سالن همایش های هتل با ظرفیت بیش از 50 نفر که می تواند بهترین مکان برای آنالیز رقبای تیم ملی باشد.

 

 

1371869

سالن بدنسازی هتل مجهز به جدیدترین دستگاه های تمرینی از بهترین برندهای دنیا است. مشتریان هتل در مدت اقامت خود لذت تمرین با این دستگاه ها را نیز خواهند چشید.

 

1371870

سالن مجهز برای ریکاوری و تمرینات آیروبیک که بهترین مکان برای بدنساز تیم ملی است تا برنامه های خود را اجرا کند.

 


شهرک توریستی و اقامتی در حاشیه اتوبان شیخ زاید و کانال بیزنیس دی این فرصت را در اختیار مهمانان هتل حبتورسیتى قرار می دهد تا هم از زیبایی های حضور در سواحل شنی اطراف کانال بهره ببرند هم از سایر امکانات تفریحی که ساخته شده است. از پیست های موتورسواری تا دوچرخه سواری همین طور استخرهای بزرگ اطراف هتل که ویوی زیبایی به آن اعطا کرده است. اتاق های ماساژ در کنار بهره بردن از متخصصان طب سوزنی را می توان از دیگر آپشن های مسافران این هتل چه در اتاق های تک و دو نفره چه در سوئیت های مجلل قلمداد کرد.

دیدگاه‌ها