کد خبر : 1583105 | 22 دی 1397 ساعت 09:56 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: راشفورد می‌تواند ابرستاره‌ای مثل کین بشود

اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد، با تمجید از مارکوس راشفورد، مهاجم این تیم مدعی شد که راشفورد می‌تواند در کنار هری کین، بهترین مهاجمین لیگ برتر باشند.

سولسشر: راشفورد می‌تواند ابرستاره‌ای مثل کین بشود

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد، معتقد است مارکوس راشفورد، بازیکنی که سولسشر از زمان به دست گرفتن سکان هدایت یونایتد، از او به عنوان مهاجم مرکزی استفاده می‌کند می‌تواند به یکی از بهترین مهاجمین دنیا تبدیل شود.

 

سولسشر درباره راشفورد به خبرنگاران گفت:" مارکوس سرعت فوق‌العاده‌ای دارد که واقعا ترسناک است. او حالا دارد قوی‌تر می‌شود، می‌تواند توپ را برای ما نگه دارد و استعداد بی‌نظیری برای برقراری ارتباط بین خط حمله و خط میانی دارد".

 

1371906

 

سولسشر در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" مارکوس راشفورد می‌تواند به مهاجمی تراز اول تبدیل شود. یعنی می‌تواند به سطح ابرستاره‌ای مثل هری کین برسد و در کلاس او بازی کند. من شک ندارم که مارکوس قابلیت رسیدن به آن سطح را دارد".

 

سولسشر در ادامه با اشاره به اردوی تمرینی منچستریونایتد در دوبی گفت:" ما در دوبی چند جلسه از راشفورد در کنار بازیکنان جوانی مثل تاهیت چونگ، آنخل گومز و جسی لینگارد استفاده کردیم و باید بگویم مارکوس راشفورد در آن تمرینها فوق‌العاده هیجان‌انگیز بود و نشان داد که آینده درخشانی دارد".

 

 

دیدگاه‌ها