کد خبر : 1583106 | 22 دی 1397 ساعت 10:12 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس تاتنهام: پوچتینو را هرگز به یونایتد نمی‌دهیم

دنیل لیوای، رئیس باشگاه تاتنهام اجازه نمی‌دهد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی این تیم با جدا شدن از تاتنهام به منچستریونایتد ملحق شود حتی اگر یونایتد به خاطر او 50 میلیون پوند بپردازد.

رئیس تاتنهام: پوچتینو را هرگز به یونایتد نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"،  روزنامه انگلیسی دیلی‌میل ادعا کرد که مائوریسیو پوچتینو همچنان گزینه اول باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم است. این در حالی است که یونایتد، اوله گنار سولسشر را به عنوان سرمربی موقت تیم تا پایان فصل جاری منصوب کرده است. ولی دنیل لیوای، رئیس باشگاه تاتنهام، مصمم است پوچتینو را در تیم خود نگه دارد و به هیچ وجه راضی نیست او را به رقیب خود، منچستریونایتد واگذار کند.

 

دیلی‌میل ادعا کرد تاتنهام برای پوچتینو چنان ارزشی قائل است که حتی حاضر است پیشنهاد 50 میلیون پوندی منچستریونایتد را چشم بسته رد کند. به گفته این روزنامه انگلیسی، دنیل لیوای، رئیس تاتنهام به روشنی اعلام کرده که هر تلاشی از سوی یونایتد برای جذب پوچتینو را رد خواهد کرد.

 

1371907

 

اما مدیران منچستریونایتد، پوچتینو را گزینه اول خود می‌دانند و به گزارش دیلی‌میل قرار است این هفته درباره جذب او جلسه‌ای در رده‌ی بالای باشگاه برگزار کنند. اما دنیل لیوای، رئیس تاتنهام معتقد است اسپرز نمی‌تواند خطر از دست دادن پوچتینو را به جان بخرد و در نتیجه باید مقابل همه تلاشهای یونایتد ایستادگی کند.

 

دیلی‌میل همچنین اعلام کرد که رئیس تاتنهام برای راضی کردن هر چه بیشتر پوچتینو اعلام کرده که در تمامی فعالیت‌های نقل و انتقالاتی تاتنهام، تصمیم نهایی و حرف آخر را به عهده پوچتینو خواهد گذاشت.

 

 

دیدگاه‌ها