کد خبر : 1583110 | 22 دی 1397 ساعت 10:22 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره یونایتدی هالیوود و بلیط 80هزار پوندی جام جهانی

جولیا رابرتز، ستاره بزرگ هالیوود که از هواداران پر و پا قرص منچستریونایتد است در حراجی در شهر لس‌آنجلس برای خرید بلیطهای جام جهانی 2022 مبلغ 80هزار پوند پرداخت کرد.

ستاره یونایتدی هالیوود و بلیط 80هزار پوندی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، پیش از برگزاری مراسم جوایز سینمایی گولدن گلوب، در شهر لس‌آنجلس حراجی‌ای برگزار شد که سود حاصل از آن به مصارف خیریه می‌رسید. در این حراجی بلیط‌های جام جهانی فوتبال 2022 به فروش گذاشته شده بود. جولیا رابرتز، هنرپیشه مشهور هالیوود که از هواداران دوآتشه منچستریونایتد است با حضور در این حراجی، برای خود و همسرش دو بلیط جام جهانی خریداری کرد که ارزش آنها بالغ بر 80هزار پوند بود.

 

این حراجی در شهر لس‌آنجلس توسط شان پن، دیگر ستاره بزرگ هالیوودی با هدف جمع‌آوری اعانه برای بنیاد خیریه او که در هائیتی فعالیت می‌کند برگزار شده بود. اما مهم‌ترین آیتمی که در این حراجی به فروش می‌رسید دو بلیط جام جهانی 2022 قطر بود که کمتر از چهار سال دیگر در این کشور حاشیه خلیج فارس برگزار خواهد شد.

 

1371912

 

برای داغ شدن هر چه بیشتر فروش این دو بلیط و بالا رفتن قیمت آنها، ستاره‌های هالیوودی‌ای مثل جیمی فاکس، گیکان مایکل کی و مایک میرز روی صحنه رفتند ولی در نهایت جولیا رابرتز بود که با ارائه پیشنهادی 80هزار پوندی این دو بلیط را خریداری کرد.

 

جولیا رابرتز به عنوان یک منچستریونایتدی افراطی مشهور است و هر زمان که یونایتد در آمریکا اردو می‌زند او پای ثابت رختکن این تیم است. آندریاس پریرا از جولیا رابرتز به عنوان طلسم خوش‌شانسی یونایتد یاد کرده و خانم رابرتز بارها عکسهای سلفی خود با ستارگان یونایتد را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

 

 

دیدگاه‌ها