کد خبر : 1583125 | 22 دی 1397 ساعت 10:54 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

جیدون سانچو الگوی فوتبالیست‌های جوان انگلیسی

مهاجم جوان باشگاه بورنموث، که اخیرا از لیورپول به این تیم پیوسته با تمجید از جیدون سانچو معتقد است سانچو به الگوی معیار فوتبالیست‌های جوان انگلیسی تبدیل شده است.

جیدون سانچو الگوی فوتبالیست‌های جوان انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، سولانکه مهاجم جوان بورنموث که در فرصت نقل و انتقالات زمستانی، بعد از یک سال و نیم حضور در لیورپول، این تیم را ترک کرد و به بورنموث پیوست، با تمجید از جیدون سانچو، اعجوبه جوان باشگاه بوروسیا دورتموند، معتقد است سانچو این روزها به الگوی معیار فوتبالیست‌های جوان انگلیسی تبدیل شده است.

 

سولانکه که بعد از یک سال و نیم حضور در لیورپول، در نیم‌فصل اول امسال نتوانسته بود حتی یک بار برای قرمزهای آنفیلد به میدان برود، سرانجام این تیم را ترک کرد و با قراردادی به ارزش 24 میلیون دلار به بورنموث پیوست.

 

سولانکه علت انتقال خود را الگوبرداری از جیدون سانچو دانست و گفت:" موفقیت سانچو در دورتموند روی همه بازیکنان جوان انگلیسی تاثیر گذاشته. وقتی یک بازیکن جوان، فوتبالیست جوان دیگری را می‌بیند که موفق شده به این نتیجه می‌رسد که او هم باید همان راه را ادامه بدهد تا به موفقیت برسد".

 

سولانکه ادامه داد:" سانچو در آلمان فوق‌العاده کار می‌کند و خیلی فوتبالیست‌های جوان می‌خواهند راه او را ادامه بدهند. رسیدن او به تیم ملی انگلیس با این سن کم باعث شده تقریبا همه جوانهای فوتبالیست انگلیسی از جیدون سانچو الگو بگیرند".

 

دیدگاه‌ها