کد خبر : 1583129 | 22 دی 1397 ساعت 10:13 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیپی: آماده ایم با هر حریفی روبرو شویم

مارچلو لیپی، سرمربی چین معتقد است که تیمش می‌تواند با هر رقیبی در جام ملت ها روبرو شود.

لیپی: آماده ایم با هر حریفی روبرو شویم

به گزارش "ورزش سه"، چین پس از پیروزی در دیدار روز گذشته مقابل فیلیپین، موفق شد 6 امتیازی شده و صعودش به دور بعد رقابت های جام ملت های آسیا را قطعی کند. وو لی دو گل و یو دابائو که به عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، یک گل زدند تا چین 3-0 فیلیپین را در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی شکست دهد. پس از بازی، لیپی مدعی شد که تیمش آماده روبرو شدن با هر رقیبی در دور بعد است.

 

 

1371939

 

 

او گفت:" من امیدوارم که بتوانیم مثل امشب بازی کنیم. بازی خوبی انجام دادیم، کیفیت بالایی داریم و هجومی بودیم. به حریفان خیلی فرصت ندادیم و موقعیت‌های زیادی درست کردیم و گلزنی کردیم. در ابتدا، کمی نگران بودیم و اشتباهاتی داشتیم. علتش این بود که در حمله بودیم و نمی‌توانستیم پاس آخر را با دقت برسانیم. ولی من به تیمم افتخار می‌کنم زیرا آنها تمرکز زیادی به خرج دادند، هجومی کار کردند و عالی بودند. در دو بازی دو پیروزی کسب کردیم و همیشه اعتماد به نفس بالایی در بازیکنان مشاهده شده است.

 

 

1371938

 

 

صعود از این دور برای من خیلی مهم بود. امیدوارم بتوانیم به این روند ادامه دهیم زیرا بازیکنان اعتماد به نفس بیشتری می‌گیرند و وقتی این رویکرد شما باشد، می‌توانید مقابل هر حریفی به میدان بروید. من آرزو می‌کنم تمام بازیکنانم بدانند که ما تیم قوی هستیم و می‌توانیم مقابل هر تیمی بازی کنیم. البته این بدین معنا نیست که ما در هر بازی پیروز می‌شویم ولی به تیم ما جرات می‌دهد که با هر حریفی روبرو شویم."

دیدگاه‌ها