کد خبر : 1583130 | 22 دی 1397 ساعت 11:01 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جالب روزنامه مطرح قطری

ژاوی به جای فریرا سرمربی السد می شود

روزنامه مطرح چاپ دوحه از پایان کار مربی کارکشته و مشهور پرتغالی در السد و نشستن کاپیتان اسپانیایی روی صندلی او خبر داد.

ژاوی به جای فریرا سرمربی السد می شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه سال همکاری با باشگاه السد و کسب افتخارات بسیار زیاد قرارداد اوسوالدو فریرا در پایان این فصل تمدید نخواهد شد تا مربی مشهور پرتغالی به صورت رسمی از دنیای مربیگری بازنشسته و دوران استراحت خود را آغاز کند.


روزنامه الرایه با انتشار گزارشی با اشاره به این اتفاق مدعی شد اسوالدو فریرا، سرمربی پرتغالی با امتناع از تمدید قرارداد خود با السد اعلام کرد در پایان این فصل برای همیشه از دنیای مربیگری خداحافظی می کند تا در جمع مربیان مشهور اما بازنشسته جهان قرار بگیرد.


به این ترتیب سران متمول باشگاه السد در تصمیمی جالب قصد دارند ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا و کنونی السد را با توجه به اینکه مدارک مربیگری را از یوفا دریافت کرد به عنوان گزینه اصلی هدایت السد در نظر گرفته و سکان رهبری تیم را به این چهره محبوب و افسانه ای در دنیای فوتبال واگذار کنند.


ژاوی که در پایان فصل رسما از میادین فوتبال کناره گیری خواهد کرد پیش از این با شایعاتی همچون قبول هدایت تیم ملی قطر برای جام جهانی 2022 روبرو بود اما حالا با ادعایی که روزنامه الرایه منتشر کرد باید او را سرمربی جدید السدی ها از ابتدای فصل آتی قلمداد کنیم. السد یکی از رقبای پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود، تقابلی تکراری که در فصل پیش نیز بارها شاهد آن بودیم و این بار باعث می شود تا برانکو برای آخرین بار مقابل فریرا پرتغالی شاگردانش را هدایت کند.

 

1371940

دیدگاه‌ها