کد خبر : 1583148 | 22 دی 1397 ساعت 11:42 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی استرالیا: آماده و سرحال، آماده صعود

گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا، می‌گوید تیمش بعد از پیروزی مقتدرانه مقابل فلسطین با تمام قوا و حداکثر قدرت در بازی بعدی خود به مصاف سوریه خواهد رفت.

سرمربی استرالیا: آماده و سرحال، آماده صعود

به گزارش "ورزش سه"، استرالیا بعد از ناکامی در اولین بازی خود در جام ملتهای آسیا و شکست در مقابل اردن، در دومین بازی خود توانست فلسطین را در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 3-0 شکست دهد تا گراهام آرنولد سرمربی این تیم مدعی شود که تیمش وضعیت عالی‌ای دارد و با تمام قوا به مصاف حریف بعدی‌ خود، سوریه خواهد رفت.

 

آرنولد بعد از پیروزی استرالیا مقابل فلسطین به خبرنگاران گفت:" برای اینکه تیم راه بیفتد و روی روال قرار بگیرد کمی زمان لازم است. من بعد از بازی با اردن گفتم وقتی تیم می‌بازد باید از شکستش درس بگیرد. ما از آن بازی درسهای زیادی گرفتیم و آنها را در زمین تمرین مرور کردیم. ما برای مقابله با تیم‌هایی که با دفاع فشرده بازی می‌کنند راه‌هایی را مرور کردیم و حالا فقط منتظر بازی با سوریه هستیم".

 

1371966

 

آرنولد در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" بعد از این پیروزی، ریکاوری خواهیم کرد، دوباره به زمین تمرین خواهیم رفت و برای بازی با سوریه آماده خواهیم شد. ما با تمام قوا و نهایت قدرت به مصاف سوریه می‌رویم و انتظار داریم به پیروزی برسیم. به اعتقاد من، استرالیا روز به روز بهتر و بهتر می‌شود".

 

آرنولد در مورد به میدان فرستادن ارواین به جای لوئنگو در بازی مقابل فلسطین به آمادگی این بازیکن هال‌سیتی اشاره کرد و گفت:" او به بازی در تیم ملی کشورش خیلی افتخار می‌کند. او عاشق تیم ملی استرالیا است و با جان و دل بازی می‌کند. ارواین امروز هم عالی بازی کرد و در نیمه اول دو بار فرصت گلزنی داشت".

 

1371967

 

آرنولد در ادامه درباره مارک میلیگان، کاپیتان استرالیا که در بازی مقابل فلسطین از او در خط میانی استفاده کرده بود گفت:" داشتن بازیکن همه فن حریفی مثل مارک میلیگان خیلی خوب است. او امروز خیلی عالی بود. من چند روز زمان دارم تا درباره پست او در بازی بعدی فکر کنم. مهم این است که تاکتیک تیمی به بهترین شکل اجرا شود. میلیگان در جام جهانی در پست دفاع وسط بازی می‌کرد و بنابراین می‌تواند در این پست هم برای ما بازی کند. اگر او در کنار دگنک و متی جورمن در خط دفاع بازی کند، دیگر نگران دفاع تیم نخواهیم بود".

 

دیدگاه‌ها