کد خبر : 1583165 | 22 دی 1397 ساعت 11:10 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - نیوکاسل

دو تیم چلسی و نیوکاسل، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حال حاضر با کسب 44 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته و شرایط خوبی را تجربه می‌کند. آنها در 6 بازی اخیر خود، 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. با این حال، ساری به دنبال کسب نتایج بهتر در لیگ برتر و تثبیت و بهبود جایگاه تیمش است. با شکست هفته گذشته مقابل تاتنهام در نیمه نهایی جام اتحادیه، چلسی نیم نگاهی نیز به بازی برگشت خواهد داشت و باید دید ساری چه برنامه ای برای این بازی خواهد چید.

 

 

1365375

 

 

در آن سو، نیوکاسل شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها با 18 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند و در 6 بازی اخیر خود، 3 شکست، 2 تساوی و 1 پیروزی به دست آورده اند. در حقیقت شاگردان بنیتس تا به اینجا فصل تنها 4 پیروزی کسب کرده اند و روند خوبی را طی نکرده اند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای چلسی، 1 تساوی و 1 پیروزی برای نیوکاسل به دست آمده است. آندریاس کریستنسن و روبن لوفتوس چیک غایبان چلسی برای این بازی هستند و حضور درینک واتر و آلوارو موراتا مشخص نیست. در آن سو کارل دارلو غایب خواهد بود و حضور فدریکو فرناندس، جونجو شلوی، محمد دیامه و پل دامت هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1371988

دیدگاه‌ها