کد خبر : 1583243 | 22 دی 1397 ساعت 15:21 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

توپ بالاخره به تور نشست؛

سردار آزمون؛ پیش به سوی رکوردشکنی (عکس)

سردار آزمون موفق شد با ضربه سر دروازه تیم ملی ویتنام را باز کند و ایران را در دقیقه 38 پیش بیاندازد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ویتنام با شکلی دفاعی به مصاف ایران آمده بود و شاگردان کارلوس کی روش نیز از همان ابتدا با حملات مداوم سعی می کردند هرچه زودتر دروازه قرمزپوشان را باز کنند اما این اتفاق تا پیش از دقیقه 38 رخ نداد. سردار آزمون که چند بار تلاش ناموفق برای گلزنی داشت، این بار روی سانتر زیبای سامان قدوس صاحب توپ شد و با پروازی بلند و ضربه سری دقیق توانست برای ایران گلزنی کند.

 

این دومین گل سردار آزمون در جام ملت های آسیا 2019 بود که البته چهارمین گلش در تاریخ این مسابقات محسوب می شود. سردار 4 سال پیش در مقابل عراق و قطر توانست گلزنی کند و با همان دو گل کارش را در جام ملت ها به پایان رساند اما حالا فرصت رکورد شکنی را دارد.

 

نکته جالب این که سردار آزمون پس از ماه ها ناکامی در گلزنی برای تیم ملی ایران، حالا در سه بازی متوالی توانسته برای تیم ملی گلزنی کند و همچنین در هر سه مسابقه برابر قطر، یمن و ویتنام نمایش قابل قبولی را از خود نشان داده است.

 

او حالا با 26 گل زده همچنان پس از علی کریمی 38 گله قرار دارد و با این روند می تواند خیلی زود به رکورد جادوگر برسد. سردار که یک شوت دیدنی از زاویه بسته نیز زد، حالا در نیمه دوم همراه با مهدی طارمی تمام تلاشش را خواهند کرد تا یک گل دیگر هم بزنند و به اولین سه گله جام ملت های آسیا 2019 تبدیل شوند.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها