کد خبر : 1583260 | 22 دی 1397 ساعت 16:16 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با بتیس

واکنش سولاری به احتمال جدایی ایسکو در زمستان

اختلافات بین ایسکو و سولاری باعث شده تا شایعات جدایی این هافبک ارزشمند در انتقالات زمستانی به گوش برسد.

واکنش سولاری به احتمال جدایی ایسکو در زمستان

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در لالیگا وضعیت خوبی ندارد و با 10 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا تیم پنجم جدول است، فردا در زمین رئال بتیس بازی دشواری را پیش رو دارد. کهکشانی ها البته پس از برد 3-0 در جام حذفی برابر لگانس، روحیه بهتری نسبت به هفته گذشته دارند.

 

 

1372079

 

 

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« غایبان زیادی داریم و چاره ای نیست جز اینکه با این شرایط کنار بیاییم با این حال بهانه ای برای پیروز نشدن وجود ندارد. با روحیه تیمی بالا برای پیروزی خواهیم رفت.»

 

وضعیت وینیسیوس:« او سرماخوردگی دارد و باید تا فردا صبر کنیم. البته در رئال، تیم همیشه مهم تر از فرد است ولی این نکته خوبی است که بازیکنی 18 ساله مثل وینیسیوس، تبدیل به یک مهره تاثیرگذار شده و اینقدر خوب بازی می کند. در مورد او باید ببینیم می تواند وارد فهرست 18 نفره شود یا خیر.»

 

ایسکو:« شرایط او خوب است؛ مثل دیگر بازیکنانی که در تمرین حاضر هستند. هدف من این است که همه بازیکنان در بهترین فرم شان باشند و اینکه بازیکنانی که در وضعیت ایده آل نیستند نیز بتوانند بهتر شوند. اینکه ایسکو فردا فیکس خواهد بود را فردا متوجه خواهید شد. هنوز تکلیف فهرست بازیکنان دعوت شده مشخص نیست. 24 بازیکن در اختیار دارم و شش نفر باید خط بخورند. این سخت ترین کار من پس از انتخاب یازده بازیکن اصلی است.»

 

توصیه به ایسکو:« من کسی نیستم که بخواهم به او توصیه ای داشته باشم. ایسکو یک قهرمان بزرگ و با تجربه است و دقیقا می داند که چه کاری برای بهتر شدن باشد انجام دهد. جدایی او در زمستان؟ نه فقط روی ایسکو که روی همه بازیکنانم حساب می کنم. در حال حاضر هم تنها تمرکز من روی بازی با بتیس است.»

 

شرایط ماریانو:« او روز به روز بهتر می شود.»

دیدگاه‌ها