کد خبر : 1583284 | 22 دی 1397 ساعت 17:23 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

6 نفر محروم و جریمه شدند

آرای انضباطی بازی جنجالی لیگ یک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای دیدار دو تیم بادران تهران و آلومینیوم اراک را صادر کرد.

آرای انضباطی بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های آلومینیوم اراک و بادران تهران در هفته شانزدهم به جنجال کشیده شد و آرای آنها اعلام شد.


کمیته انضباطی با بررسی ناظر بازی و همچنین مرور فیلم ها آرای زیر را علیه خاطیان این مسابقه صادر کرده است.


* تیم های آلومینیوم اراک و بادران تهران به دلیل رفتار غیر مسئولانه از سوی کادر و عوامل این دو تیم به تصمیمات داوری هر کدام منفردا به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند.


* تیم آلومینیوم اراک به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری و صندلی به سوی تماشاگران میزبان، زد و خورد دو تماشاگر میهمان و میزبان و توهین به نماینده فدراسیون، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


* علی قلعه نوعی از تیم آلومینیوم اراک و محمدرضا مولایی از تیم بادران تهران علیرغم محرومیت و بی توجهی به رای فدراسیون ایجاد جنجال نمودند که هر کدام به توبیخ کتبی محکوم شدند.


غلامی، تدارکات تیم آلومینیوم اراک به دلیل بی توجهی به تذکرات و فحاشی پس از اتمام مسابقه به تیم مقابل به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)


* روح الله اصغری، سرپرست تیم آلومینیوم اراک به دلیل رفتار غیر مسئولانه و ورود غیر مجاز به زمین بازی که منجر به اخراجش شد به توبیخ کتبی محکوم شد.


* همچنین حسین کریمی، بازیکن تیم بادران تهران به دلیل رفتار زننده که سبب تحریک تماشاگران شد به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

دیدگاه‌ها