کد خبر : 1583285 | 22 دی 1397 ساعت 17:21 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

تشکر ملی‌پوشان از هوادارانی ایران در آل نهیان (عکس)

تیم ملی ایران بار دیگر در امارات به برتری دست یافت و این در حالی است که حمایت ویژه هواداران ایرانی را روی سکوها پشت سر خود می‌دید.

به گزارش "ورزش سه"، امارات با توجه به نزدیکی مرزی با ایران همواره ایرانیان زیادی را داشته و این مساله به یک پوئن قابل اعتنا برای تیم‌های باشگاه و ملی ایران تبدیل شده است. بعد از حمایت ویژه هواداران ایرانی از دیدار اول ایران برابر یمن، آنها امروز نیز با حضور در استادیوم آل نهیان به همراهی و تشویق شاگردان کارلوس کی‌روش پرداخته تا آنها برای دستیابی به یک برد ارزشمند حمایت گرم آنها را در کنار خود احساس کنند.


بازیکنان تیم ملی بعد از پایان دیدار دوم خود در جام ملت‌های آسیا که با برتری دو گله مقابل ویتنام و صعود به مرحله بعدی همراه بود، با حضور نزد سکوها به گرمی از استقبال هواداران تشکر کردند. شاگردان کارلوس کی‌روش که با این برد صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده‌اند، در گام سوم باید برابر عراق قرار گیرند، تیمی که در دوره قبلی این مسابقات با شکست برابر آنها از دور رقابت‌ها کنار رفتند و شانس صعود را از دست دادند. یک دیدار انتقامی که می‌تواند ضمن دستیابی به امتیازات کامل صعود، خاطره بازی گذشته را نیز از ذهن هواداران و کارلوس کی‌روش پاک کند و مطمئنا در آن دیدار نیاز بیشتری به حمایت هواداران وجود خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها