کد خبر : 1583290 | 22 دی 1397 ساعت 17:48 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: تلاش می کنیم تیم اول صعود کنیم

امید ابراهیمی می گوید دوست دارد ایران قهرمان جام ملت ها شود چون این جام هم برای تیم ملی، هم مردم و هم خودمان بسیار ارزشمند خواهد بود.

ابراهیمی: تلاش می کنیم تیم اول صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی که عملکرد خوبی در مقابل ویتنام داشت، در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازی خوب بود، هدفمان این بود که این بازی را هم مثل بازی قبل ببریم و از گروه صعود کنیم. خداراشکر می کنم که صعود کردیم، حالا آماده می شویم برای بازی سوم با عراق که آن را هم ببریم.

 

وی درخصوص قدرت تیم ویتنام هم اظهار داشت: ما از قبل هم می دانستیم چون از قبل آنالیز کرده بودیم، می دانستیم از آن تیم هایی هستند که سخت می بازند، خیلی تلاش می کنند، می دوند، دوندگی شان زیاد بود و از قبل می  دانستیم کارمان ساده نیست اما باید می بردیم و فکر کنم بد هم بازی نکردیم و دنبال سه امتیاز بودیم که رسیدیم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا نبرد با عراق انتقامی خواهد بود، گفت: سخت است دیگر. عراق هم تیم خوبی است، دور قبل با بدشانسی از رقابت ها کنار رفتیم و مطمئنا امسال شرایط فرق می کند، تیممان هم خوب است آنالیز هم می کنیم و انشالله بتوانیم با تیم عراق را هم بازی خوبی انجام دهیم و تیم اول صعود کنیم.

 

وی در پایان در خصوص قهرمانی در جام ملت ها هم توضیح داد: صددرصد مهم است، بازی هایی است که همیشه در تاریخ در ذهن همه می ماند و ثبت می شود. در جام جهانی قبل هم بازی کردم و دوست دارم در جام ملت ها هم بهترین عملکرد را داشته باشم که تیم ملی کشورم نتیجه خوبی بگیرد، اولا برای تیم ملی و مردم کشور خوب است، دوما برای بازیکنی که در تیم بوده بعد از فوتبال جزوی از تیمی خواهد بود که قهرمان شده است.

 

دیدگاه‌ها