کد خبر : 1583293 | 22 دی 1397 ساعت 17:42 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با عراق همیشه سخت است

دژاگه: قبل از نیمه گل نمی زدیم سخت می شد

اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگاران داخلی و خارجی بازی عراق را یک دیدار بسیار مهم و دشوار توصیف کرد.

دژاگه: قبل از نیمه گل نمی زدیم سخت می شد

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آل نهیان، دژاگه در پاسخ به سوال خبرنگار عرب زبانی که درباره پیروزی مقابل ویتنام و شرایط مطلوب ایران سوال می کرد گفت: ما قدم به قدم حرکت می کنیم و حالا به حریف بعدی مان عراق فکر می کنیم. بازی خیلی سختی در پیش داریم فقط 4 روز برای ریکاوری فرصت داریم و باید کاملا متمرکز به مصاف این تیم برویم.


دژاگه درباره بازی با عراق هم گفت: بازی با عراق همیشه سخت است، ما شرایط خوبی داریم، 6 امتیاز گرفتیم و تلاش می کنیم برای موفقیت در بازی آینده.


از اشکان درباره شرایط ایران در این مسابقات پرسیدند که او چنین گفت: هر وقت که درباره ایران صحبت می شود همه از القابی مثل مدعی و شانس اول قهرمانی صحبت می کنند اما ترجیح ما این است که بازی به بازی پیش برویم و من باز هم می گویم که بزرگترین تیم های جام کره، استرالیا و عراق هستند.


سوال بعدی از اشکان درباره کیفیت برد مقابل ویتنام بود که او اینطور جواب داد: آمده بودیم که بازی را ببریم و 6 امتیازی شویم ولی می دانستیم بازی سختی می شود، هوا هم گرم بود اما از دقیقه اول تیم خوب بازی کرد و باید در این بازی ها گل اول را بزنیم وگرنه کار سخت می شود. ما قبل از نیمه اول گل را زدیم و این کار ما را راحت کرد.

 

دیدگاه‌ها