کد خبر : 1583315 | 22 دی 1397 ساعت 19:07 | 230.5K بازدید | 0 دیدگاه

سردار بالاخره در مورد دلیل خداحافظی حرف زد؛

روز پرماجرای آزمون آقای گل در ورزشگاه آل نهیان

سردار آزمون در دو دیدار ابتدایی جام ملت های آسیا ثابت کرده، چرا هیچ گاه خداحافظی اش از تیم ملی از سوی کی روش جدی گرفته نشد.

روز پرماجرای آزمون آقای گل در ورزشگاه آل نهیان

 

به گزارش "ورزش سه"، چرخش بی نظیر و به یادماندنی مهاجم تیم ملی در دومین دیدار ایران در جام ملت های آسیا 2015 برابر قطر که با ضربه ای تمام کننده، گل پیروزی بخش تیم ملی را رقم زد، آزمون را که در آن زمان تنها 20 سال بیشتر نداشت را به بازیکنی ویژه برای کی روش تبدیل کرد و از آن زمان تاکنون، مهاجم گنبد کاووسی تیم ملی، همواره یکی از بازیکنان محبوب کی روش در تیم ملی بوده و در تمامی اردوها حضور داشته.


مقابل یمن سردار نمایشی جالب توجه داشت و علاوه بر ثبت یک گل، با شوتی که از پشت محوطه جریمه، پایه گذار اولین گل بازی هم شده بود، اما مصاف با ویتنام نبرد ویژه‌تری برای مهاجم 186 سانتی متری تیم ملی بود که انگیزه های زیادی برای اثبات توانایی های خود به منتقدان دارد و در پایان بازی هم، در این مورد صحبت کرد.

 

 


او در پایان بازی از این موضوع صحبت کرد که بی مهری های زیادی به او شده. آزمون توضیح داد برای اینکه رفتار مناسب تری داشته باشد با مربیان و خانواده اش مشورت کرده و گفت که هجمه زیاد انتقادات پس از جام جهانی اصلا منصفانه نبوده و به دلیل ناآگاهی منتقدان از تاکتیک تیم ملی بوده و اینکه در کشورهای دیگر به استعدادی که در کشورشان وجود دارد، کمک می کنند ولی در ایران اینگونه نیست و به هر روشی سعی می کنند او را تخریب کنند؛ این البته سکانس پایانی روز پرماجرای آزمون مقابل ویتنام بود ولی او پیش از آن در بازی درخشیده بود تا خبرنگاران در میکسدزون از او در مورد عملکردش و اینکه به منتقدان پاسخ خوبی داده است، بپرسند.

 

 


در مصاف با ویتنام آزمون بار دیگر هم توانایی های خود را در بازی هوایی به رخ کشید و هم در بازی زمینی؛ دو خصوصیتی که او را تبدیل به یک مهاجم هدف در سطح کلاس جهانی کرده است. او روی گل اول بازی با جایگیری مناسبی که در نقطه کور خط دفاعی ویتنامی های کوتاه قامت داشت، توانست به راحتی هرچه تمام تر بلند شود و بدون مزاحمت ارسال قدوس را که می تواند کلاس سرزنی باشد را به گل تبدیل کند و روی گل دوم هم با تیزهوشی دو بار زودتر از مدافعین ویتنامی تصمیم‌گیری داشت و توپ را با پای راست و با استفاده از تکنیک بدنی مناسب روی پای چپش آورد تا همه چیز آماده ضربه نهایی اش با پای غیرتخصصی‌اش بشود.

 

 


سکانس پایانی سردار در زمین چمن آل نهیان هم زمانی رقم خورد که تابلوی تعویض در دقیقه 79 یعنی 9 دقیقه بعد از ثبت دبل او در بازی توسط داور چهارم بالا آمد و او با چهره ای درهم زمین مسابقه را ترک کرد، تا خیلی ها فکر کنند اعتراض آزمون به تعویضش بوده و نگران رابطه او و سرمربی سخت گیر تیم ملی برای بازی های بعدی باشند؛ نگرانی‌ای که با حرف های کی روش و آزمون رنگ باخت.

 

 


البته مهاجم تیم فوتبال روبین کازان روسیه در کنفرانس خبری و قاطعانه توضیح داد، اعتراض و ناراحتی اش به خاطر عملکرد داوری بوده که با کوچکترین حرکتی از بازیکنان ایران، کارت زرد می داده ولی رفتاری مشابه با بازیکنان تیم ملی ویتنام نداشته؛ او همچنین توضیح داد، هیچ وقت به مربیانش اعتراض نکرده و نخواهد کرد. کی روش هم که مطابق انتظار با سوالی از سوی خبرنگاران در مورد عملکرد سردار مواجه شد، اینگونه پاسخ داد که او برترین گلزن ماست و در این بازی هم درخشید.

دیدگاه‌ها