کد خبر : 1583328 | 22 دی 1397 ساعت 19:34 | 59.1K بازدید | 0 دیدگاه

اخطار به مهدی طارمی؛ خطا نکن (عکس)

مهاجم تیم ملی یکی از بازیکنانی بود که از داور سنگاپوری بازی برابر ویتنام کارت زرد دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد تقی الجعفری، داور نام آشنایی برای فوتبالدوستان ایرانی است که بارها دیدارهای باشگاهی ایران را در لیگ قهرمانان آسیا قضاوت کرده است. این داور سنگاپوری تاکنون قضاوت دیدارهای استقلال - السد قطر، پرسپولیس - السد قطر را عهده دار بوده و با اخراج روزبه چشمی یکی از داورهایی محسوب می‌شود که در ذهن فوتبالدوستان ایرانی باقی مانده است.


این داور سنگاپوری که علاقه عجیبی به گرفتن پنالتی دارد، در دیدار ایران و ویتنام البته صحنه‌ای درون محوطه جریمه دو تیم رخ نداد که باعث تصمیمی از سوی او شود اما با اخطار به مهدی طارمی به عنوان یکی از گزینه‌های گلزنی ایران اتفاق ویژه بازی را رقم زد. طارمی که با درخشش در دیدار اول ایران برابر یمن و ثبت دو گل یکی از گلزنان برتر این دوره از مسابقات محسوب می‌شود، در جدال با ویتنام و مقابل مدافعان حریف ناکام ماند و نتوانست به گل‌های خود بیفزاید. او در یکی از صحنه‌های این بازی اما با خطای خود باعث شد تا داور سنگاپوری او را با کارت زرد جریمه کند.


مهاجم شماره 17 ایران که یکی از بازیکنان مورداعتماد کارلوس کی روش در خط حمله محسوب می‌شود باید بیش از این مراقب حرکات خشن خود روی بازیکنان حریف باشد و با کارت‌های خود طعم محرومیت را نچشد و ایران را با چالش مواجه نکند. مهاجمی که با سرعت و تکنیک خاص خود می‌تواند هر مدافعی را مجبور به خطا کند. طارمی در ادامه مسابقات نیز امیدوار است بتواند به دو گل خود بیفزاید و شانس خود برای دستیابی به عنوان آقای گلی را افزایش دهد.

 

1372173

دیدگاه‌ها