کد خبر : 1583369 | 22 دی 1397 ساعت 21:36 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: اپرای فوتبالی نه، اما یک آهنگ فوق العاده بود!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، از نمایش تیمش برابر برایتون راضی است.

کلوپ: اپرای فوتبالی نه، اما یک آهنگ فوق العاده بود!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در دیداری دشوار با تک گل محمد صلاح از روی نقطه پنالتی پیروز شد و کلوپ ضمن تمجید از عملکرد حریف مدعی شد آنها می خواهند در تمام بازی های پیش رو به سه امتیاز دست یابند.

 

کلوپ گفت: "شما باید برابر یک حریف خوب و سازمان یافته، خلاق باشید. این بازی عملکردی توام با بلوغ از طرف تیم من بود و ما به مهارت جدیدی دست پیدا کرده ایم و من می خواهم که ما آن را در ادامه حفظ کنیم.

 

1372225

 

ما از نیمه اول از شرایط بازی آموختیم و نیمه دوم اوضاع بهتر شد. این نمایش ما یک اپرای فوتبالی نه، اما یک آهنگ فوق العاده بود. ما توپ های زیادی در اختیار داشتیم اما کریس هوتون یک روباه باهوش است و آنها فضا بازی را کامل را بسته بودند. تمام بازی را در اختیار گرفتن واقعا دشوار است اما من به چنین چالش هایی علاقمندم.

 

ما باید در همه بازی ها پیروز شویم و این همان چیزی است که ما باید باشیم. ما لیورپول هستیم و باید در همه بازی ها پیروز شویم و این چیزی جدید نیست. شما نمی خواهید بازی ها به تساوی کشیده شود اما اما باید در هر مرحله از بازی کار کرده و سعی کنید موقعیت ایجاد کنید و اگر راهی پیدا شد، از آن استفاده کنید."

دیدگاه‌ها