کد خبر : 1583383 | 22 دی 1397 ساعت 22:47 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت عزت‌اللهی در برد ردینگ برابر یاران انصاری‌فرد

ناکامی‌های ردینگ بعد از ۱۰ هفته پایان پیدا کرد و این تیم در غیاب هافبک ایرانی خود ناتینگهام فارست را شکست داد.

غیبت عزت‌اللهی در برد ردینگ برابر یاران انصاری‌فرد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته بیست و هفتم چمپیونشیپ انگلیس، تیم ردینگ که سعید عزت‌اللهی را مثل تمام مسابقات دو ماه اخیر بخاطر مصدومیت در فهرست نمی‌دید، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم مادیسکی در حالی میزبان ناتینگهام فارست بود که این تیم نیز کریم انصاری‌فرد را در فهرست نداشت.

 

یاران عزت‌اللهی که بعد از پیروزی در هفته شانزدهم برابر بریستول سیتی، در ۱۰ مسابقه متوالی چمپیونشیپ پنج تساوی و پنج شکست داشت و در دیدار اخیر جام حذفی انگلیس هم نتیجه را برابر منچستر سیتی واگذار کرد، امشب به این روند ناکامی پایان داد و توانست با دو گل یاران انصاری‌فرد را شکست دهد.

ردینگ با پیروزی در بازی امشب ۲۳ امتیازی شد تا بالاخره یک پله در جدول بالا رفته و در رده بیست و دوم جدول چمپیونشیپ قرار بگیرد؛ ناتینگهام فارست هم با این شکست ۳۹ امتیازی ماند و به رتبه نهم جدول سقوط کرد.

 

سعید عزت‌اللهی که به دلیل آسیب دیدگی شدید، طی دو ماه اخیر در ۱۴ مسابقه چمپیونشیپ انگلیس و یک دیدار جام حذفی حضور نداشت و از لیست تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا نیز کنار رفت، در مسابقه امشب هم جزو لیست تیمش نبود.

 

کریم انصاری‌فرد هم که تیم ملی ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی می‌کند و در دو دیدار برابر یمن و ویتنام به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته، برای پنجمین مسابقه پیاپی در فهرست بازی‌های ناتینگهام حضور نداشت.

 

دیدگاه‌ها