کد خبر : 1583411 | 23 دی 1397 ساعت 08:05 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

حبیبی: حضور در جام‌جهانی برنامه‌ها را به هم می‌ریخت

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: تصمیم‌گیری در مورد حضور یا عدم حضور در جام‌جهانی سخت بود و برای آن جلسه‌ای 4 ساعته را پشت سر گذاشتیم.

حبیبی: حضور در جام‌جهانی برنامه‌ها را به هم می‌ریخت

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم هادی حبیبی در مورد عدم حضور تیم ملی کشتی آزاد در جام‌جهانی 2019 روسیه اظهار داشت: تصمیم‌گیری در این‌باره سخت بود و برای آن جلسه‌ای 4 ساعته را پشت سر گذاشتیم و در خصوص موضوع بحث و تبادل نظر کردیم و دیدیم که با برنامه‌ریزی قبلی ما همخوانی ندارد و چیدن تیم برای اعزامی به این رقابت‌ها با شرایطی که داریم سخت است.

 

وی ادامه داد: تیم منتخب کشتی ما قرار است روزهای 9 تا 12 اسفند در جام دانکلوف بلغارستان شرکت کند، این مسابقات رنکینگ‌دار است و تیم اعزامی از بین نفراتی که در جام تختی کشتی گرفته‌اند و با نظر کادرفنی تیم ملی معرفی خواهد شد. 10 روز بعد از آن باید در جام جهانی شرکت می‌کردیم. 35 روز پس از آن هم مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داشتیم که سر وزن قانونی برگزار می‌شود. وقتی اینها را کنار هم گذاشتیم دیدیم حضور در جام‌جهانی روسیه برنامه‌های ما را به هم خواهد ریخت.

 

حبیبی در مورد اینکه آیا قرار نیست اردوی آزادکاران نیز مثل تیم ملی فرنگی پیش از برگزاری جام تختی تعطیل شود، گفت: اردوی بعدی که از 25 دی ماه آغاز می‌شود و تا 4 بهمن ادامه دارد. بعد ازآن کادرفنی تیم ملی در مورد اینکه بخواهیم پیش از برگزاری جام تختی اردوی دیگری داشته باشیم یا نه، تصمیم‌گیری می‌کند.

 

دیدگاه‌ها