کد خبر : 1583435 | 23 دی 1397 ساعت 10:25 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین فورکل؛ دستیار جدید شفر کیست

مارتین فورکل مربی جدید استقلال تهران سابقه بازی در تیم ملی جوانان آلمان را در کارنامه دارد ضمن آنکه در دوران مربی گری به عنوان بدنساز در تیم ملی جوانان ویتنام هم به فعالیت پرداخته است.

مارتین فورکل؛ دستیار جدید شفر کیست

به گزارش "ورزش سه"،  فورکل متولد 31 تیر ماه 1358 متولد منطقه کوبورگ آلمان غربی یکی از شهر های ایالت باواریا  است .وی در طول دورانی که به بازی می پرداخت  به عنوان مدافع راست چندان بازیکن شاخصی نبو. دوران جوانی او بیشتر به بازی در تیم های محلی سپری شد و اتفاقا بهترین دوران ورزشی وی در همین مقطع به شمار می آمد چرا که  در سال 1999 توسط یوهانس لور به تیم ملی جوانان آلمان دعوت شد و 6 بازی در تیم ملی جوانان آلمان  در کارنامه او ثبت شده است.


بعد از آن او اکثردوران فوتبالش را در همان  لیگ های مناطق باواریای آلمان طی کرد و تا سن 35 سالگی هم به دوران فوتبالش ادامه داد. او  فوتبالش را در تیم ساربروکن آلمان به اتمام رساند و بلافاصله پس پایان دوران بازی سرمربی گری تیم جوانان ساربروکن را بر عهده گرفت و در همان باشگاه تا مرتبه سرمربی گری این تیم هم پیش رفت.


فورکل سپس در پروژه بزرگ فوتبال ویتنام فعالیت خود را به عنوان مربی بدنساز با این کشور آغاز کرد و ابتدا به عنوان دستیار در جام جهانی زیر 20 سال کره و جام ملت های آسیا دررده های سنی و بعد به همراه تیم جوانان ویتنام در جام جهانی جوانان جهان شرکت کرد. فورکل پس از آنکه قراردادش با فدراسیون فوتبال ویتنام به اتمام رسید  مدتی  نیز در باشگاه هوشی مینه ویتنام  به عنوان بدنساز فعالیت کرد. او به عنوان مربی بدنساز در استقلال به خدمت گرفته شده است.

دیدگاه‌ها