کد خبر : 1583452 | 23 دی 1397 ساعت 10:55 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی تاتنهام - منچستریونایتد

دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه ومبلی دیدار حساسی را برگزار خواهند کرد.

پیش بازی تاتنهام - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو پوچتینو با کسب 48 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته اند و نزدیک ترین تعقیب کننده سیتی و لیورپول هستند. آنها 16 پیروزی و 5 شکست تا به اینجا کسب کرده اند و هنوز در دیداری با تساوی متوقف نشده اند. تاتنهام در 6 تقابل اخیر خود، 5 پیروزی و 1 شکست به ثبت رسانده و در فرم بسیار خوبی قرار دارد ولی با این حال پوچتینو به خوبی می‌داند که چه کار دشواری پیش روی او و تیمش خواهد بود.

 

در آن سو سولسشر  از زمانی که هدایت یونایتد را برعهده گرفته، موفق شده 5 پیروزی پیاپی با این تیم کسب کند که 4 پیروزی آن در لیگ برتر بوده است. بنابراین شیاطین سرخ نیز با فرمی مشابه تاتنهام یعنی 5 پیروزی و 1 شکست در 6 بازی اخیر وارد این بازی خواهند شد.

 

 

1372303

 

یونایتد با 38 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته و امیدوار است با روندی که با حضور سولسشر در پیش گرفته، نتایج بهتری در بازی های پیش رو کسب کند. دیدار امروز تقابل سولسشر و پوچتینو، دو گزینه اصلی سرمربی گری دائمی یونایتد در پایان فصل هم خواهد بود و از این رو نیز حساسیت ویژه ای خواهد داشت.  

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای یونایتد و 3 پیروزی برای تاتنهام به دست آمده و دو تیم با رکوردی مشابه در این دیدار حاضر شده اند. ویکتور وانیاما غایب اصلی تاتنهام است حضور اریک دایر و لوکاس مورا مشخص نیست. در آن سو نیز مارکوس روخو به علت مصدومیت و اریک بایی به علت محرومیت غایب هستند و حضور پل پوگبا، کریس اسمالینگ و السکیس سانچس هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1372302

دیدگاه‌ها