کد خبر : 1583492 | 23 دی 1397 ساعت 16:16 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

دومین برد پیکانِ فرکی در دیدار با سپیدرود

شاگردان حسین فرکی در دومین بازی تدارکاتی خود برابر سپیدرود قرار گرفته و با سه گل شاگردان علی کریمی را شکست دادند.

دومین برد پیکانِ فرکی در دیدار با سپیدرود

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان امروز در دیداری دوستانه میزبان تیم سپیدرود رشت بود که با سه گل این تیم را شکست داد. شاگردان حسین فرکی در نیمه نخست دو بار دروازه حریف رشتی را توسط عیسی آل کثیر باز کردند و برنده راهی رختکن شدند. پیکانی ها در این نیمه نمایش بسیار بهتری نسبت به سپیدرود ارائه کردند و دو ضربه هم به تیر دروازه تیم علی کریمی زدند که با بدشانسی هیچ کدام وارد دروازه نشد.


در طول مسابقه امیر حسین پور محمد بازیکن تیم سپیدرود در نیمه اول از زمین اخراج شد اما به درخواست کادرفنی پیکان و باتوجه به تدارکاتی بودن مسابقه این بازیکن به زمین برگشت تا بازی 11 به 11 ادامه پیدا کند.


رضا نورمحمدی مدافع تیم سپیدرود چند بار به کمک داور معترض شد و به نظر می رسید بخشی از اعتراض های او نیز درست بودند چرا که کمک داور در چند صحنه آفسایدهای اشتباهی را اعلام کرد. او با توجه به این موضوع به کنایه رو به کمک داور گفت که ویتامین E مصرف کند و همین موضوع سبب شد تا داور با کارت زرد مدافع سابق پرسپولیس را جریمه کند و در ادامه درگیری لفظی بین آنها شکل گرفت که با تهدید به اخراج این بازیکن ماجرا خاتمه یافت.


نیمه دوم بازی اما با تغییرات وسیع در ترکیب دو تیم شروع شد و علی کریمی هر ۱۱ بازیکن تیم خود را تغییر داد و در سمت مقابل نیز فرکی تنها شیخ ویسی، آرمان قاسمی، مهدی مومنی، علی حمودی را در ترکیب نگه داشت.


نکته جالب توجه این بود که علی کریمی در نیمه دوم در محوطه فنی تیمش حضور نیافت و در اتفاقی جالب با حضور در نقطه کرنر زمین پیکان عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت.


محمد علی ترکاشوند معاون سابق باشگاه پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه این بازی را تماشا می‌کند و شیعی مدیرعامل پیکان نیز دیگر تماشاگر این بازی است.


محمد قاضی که در نیمه دوم به میدان آمده بود روی یک ضربه پنالتی صاحب موقعیت گلزنی شد که این ضربه را دروازه‌بان سپیدرود مهار کرد. این مهاجم اما در ادامه روی یک ضربه بار دیگر دروازه سپیدرود را گشود تا تیمش در نیمه دوم علیرغم فشاری که از سوی حریف متحمل شده بود به برتری دست یابد.


شاهین ثاقبی، بازیکن پیکان در اواسط بازی دچار مصدومیت شد از ناحیه مچ و کتف شد که با تصمیم حسین فرکی از زمین خارج شد و زیر نظر کادرپزشکی به مداوای خود پرداخت. علیرضا نورمحمدی که در نیمه دوم از زمین خارج شده بود، بعد از مصدومیت مدافع وسط سپیدرود و خروج او، بار دیگر به زمین رفت.


در پایان بازی محمود شیعی و مجید صالح به استقبال علی کریمی رفتند و دقایقی با او به گفتگو پرداختند.


امین منصوریان، بازیکن سابق پدیده که با سپیدرود به توافق دست یافته در این دیدار حضور داشت و بعد از بازی برای عقد قرارداد با سرخپوشان رشتی راهی هتل شد. حسین ابراهیمی که دچار مصدومیت شده، در این بازی برای تیم سپیدرود به میدان نرفت و بعد از آن برای پیگیری مراحل درمانی خود راهی رشت شد. بازیکنان سپیدرود بعد از بازی با اتومبیل‌های شخصی راهی محل اسکان خود شدند تا ادامه اردوی تهران را پشت سر بگذارند.

دیدگاه‌ها