کد خبر : 1583588 | 23 دی 1397 ساعت 18:58 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

شادکام: نمی‌خواستم نیمکت‌نشین باشم و جدا شدم

مهاجم سابق پارس جنوبی با جدایی از جمع شاگردان مهدی تارتار اکنون راهی نفت مسجد سلیمان شده و امیدوار است به همراه این تیم نیم فصل موفقی را پشت سر بگذارد.

شادکام: نمی‌خواستم نیمکت‌نشین باشم و جدا شدم

به گزارش "ورزش سه"، محمد شادکام، مهاجم جدید نفت مسجد سلیمان درباره جدایی از پارس جنوبی گفت: من شرایط خوبی در این تیم داشتم دو گل زدم و پنالتی هم گرفتم اکثر بازی‌های من یک نیمه‌ای بود و آن طور که باید بازی می‌کردم نکردم.


وی ادامه داد: هر مربی سلیقه خودش را دارد و سرمربی پارس جنوبی هم اولویتش بازی دادن به بازیکنان دیگری بود بالاخره این امر سلیقه‌ای است و باید به آن احترام گذاشت. دوست نداشتم نیمکت‌نشین باشم و شرایط را برای جدایی مهیا دیدم و می‌خواستم به جایی بروم که بازی کنم.


مهاجم جدید نفت مسجد سلیمان در خصوص حضورش در این تیم و برنامه‌اش در نیم فصل دوم گفت: شک ندارم در این تیم دوباره فوتبالم را زنده خواهم داشت و با شناختی که از آقای مرزبان دارم این اتفاق خواهد افتاد.

نفت مسجدسلیمان طرفدار زیاد دارد و همین طرفداران کمک می‌کند که نتایج خوبی را در نیم فصل دوم کسب کنیم. تلاش خواهم کرد تا بهترین نمایش را در این تیم داشته باشم و نیم فصل خوبی را در کنار مسجد سلیمانی‌ها تجربه کنم.

دیدگاه‌ها