کد خبر : 1583839 | 24 دی 1397 ساعت 16:51 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه حضور علیرضا حقیقی در فوتبال اروپا

دروازه‌بان سابق پرسپولیس برای مذاکره با سه تیم اروپایی که خواهان همکاری با او شده‌اند راهی اروپا شد.

ادامه حضور علیرضا حقیقی در فوتبال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی که نیم فصل گذشته را در لیگ سوئد پشت سر گذاشت و در نهایت به عنوان سومین دروازه‌بان برتر این لیگ انتخاب شد، طی ماه‌‎های اخیر و بعد از اینکه با باشگاهی از نظر مالی به توافق دست نیافت تمرینات اختصاصی‌اش را دنبال کرد.


دروازه‌بان سابق تیم ملی که تجربه حضور در جام جهانی برزیل و جام ملت‌های استرالیا را در کارنامه دارد، طی ماه‌های اخیر در ایران تمرینات اختصاصی خود را پشت سر گذاشت و فرصتی نیز برای درمان مصدومیت قدیمی‌اش به دست آورد. علیرضا حقیقی روز گذشته تهران را به مقصد اروپا ترک کرده و قرار است در مذاکره با سه تیمی که از لیگ سوئد، یونان و پرتغال خواهان همکاری با او شده‌اند، به زودی مقصد خود را مشخص کند.


حقیقی که سابقه حضور در هر سه لیگ فوق را در کارنامه دارد، طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره بازگشت به فوتبال ایران و حضور در پرسپولیس یا فولاد خوزستان را به دنبال خود می‌دید اما اکنون بار دیگر با بازگشت به اروپا به نظر می‌رسد قصد دارد فوتبال خود را بار دیگر به عنوان دروازه‌بان لژیونر دنبال کند.


آخرین حضور حقیقی در سونسوال سوئد بود که با توجه به عدم توافق طرفین منجر به خروج زودهنگام او از این تیم شد. با این حال حقیقی که نمایش موفقی در تیم اسکیلستونا این کشور از خود به جا گذاشته، بار دیگر مورد توجه این لیگ قرار گرفته و باید دید طی روزهای آتی چه تصمیمی درباره آینده خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها