کد خبر : 1583841 | 24 دی 1397 ساعت 17:00 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایمانی تا پایان فصل تمرکزش روی نفت باشد

عیسی زاده: تکلیف پرسپولیس و منشا مشخص نیست

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با اعلام اینکه آنها خواهان جذب مهاجم خارج از لیست پرسپولیس هستند، اعلام کرد باشگاه پاسخ روشنی به درخواست آنها نداده است.

عیسی زاده: تکلیف پرسپولیس و منشا مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا در سومین فصل حضورش در فوتبال ایران در نیم فصل نقل و انتقالاتی در لیست فروش باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است و در میانی مشتریانی که خواهان همکاری با این مهاجم نیجریه‌ای هستند نام نفت آبادان نیز به چشم می‌خورد. باشگاه نفت آبادان از چندی پیش درخواست کتبی خود را برای مذاکره با پرسپولیس ارسال کرده اما مدعی شده‌اند هنوز با پاسخی مواجه نشده‌اند.


علی عیسی‌زاده مدیرعامل صنعت نفت آبادان در گفتگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم و شرایط آنها برای ادامه فصل گفته: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و تمرینات به طور منظم در آبادان دنبال می‌شود. کادرفنی عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارد و برنامه‌های تدوین شده را دنبال می‌کند. به دنبال برگزاری یک اردوی تدارکاتی هم هستیم و اگر بتوانیم حریفی تدارکاتی پیدا کنیم به اردو خواهیم رفت.


وی در خصوص آخرین وضعیت جذب منشا نیز گفت: ما طبق خواسته کادرفنی برای خرید این بازیکن اقدام کردیم و درخواست خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کردیم اما هنوز پاسخی به ما داده نشده است. شنیده‌ایم که تیم پرسپولیس هنوز تکلیفش با این بازیکن مشخص نشده به محض اینکه این اتفاق افتاد ما به دنبال جذب وی خوهیم رفت.


عیسی زاده در خصوص وضعیت اکبر ایمانی و نارضایتی وی از حضور در آبادان نیز گفت: او بازیکن باکیفیتی است که مانند او الآن و در این برهه زمانی کم پیدا می‌شود. این بازیکن باید شرایط را درک کند و بهترین عملکرد خود را در تیم ما ارائه دهد تا فصل تمام شود و در انتهای فصل تصمیم خود را بگیرد.


مدیرعامل صنعت نفت آبادان در خصوص قرارداد کرار با تیم عراقی نیز گفت: این بازیکن با تیم عراقی قرارداد بسته است اما در تمرینات ما حضور داردو تا آخر فصل در اختیار تیم خواهد بود اما باشگاه نفت آبادان هم مقرراتی دارد و طبق این مقررات با وی برخورد خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها