کد خبر : 1583958 | 25 دی 1397 ساعت 09:01 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس، مدافع برزیلی چلسی را می‌خواهد

گزارشهای رسانه‌ای نشان می‌دهد که یوونتوس خواهان جذب مدافع برزیلی چلسی، امرسون پالمیری است.

یوونتوس، مدافع برزیلی چلسی را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، امرسون پالمیری، دفاع چپ برزیلی باشگاه چلسی که در سال 2018 به این تیم لیگ برتری پیوسته به شدت مورد توجه کادر فنی یوونتوس قرار گرفته و باشگاه ایتالیایی تلاش زیادی برای جذب او در ماه ژانویه به کار خواهد بست.

 

گل دات کام در گزارشی می‌گوید مدیران یوونتوس با چلسی تماس گرفته و اشتیاق خود برای به خدمت گرفتن امرسون پالمیری را به اطلاع این باشگاه رسانده‌اند. یوونتوس قصد دارد این مدافع برزیلی را در ماه ژانویه به تورین منتقل کند. بر اساس این گزارش، یوونتوس آماده است دفاع چپ خود لئوناردو اسپینازولا را به عنوان بازیکن قرضی به باشگاه بولونیا واگذار کند تا جا برای حضور امرسون پالمیری باز شود.

 

امرسون پالمیری 24ساله در ژانویه سال گذشته از باشگاه رم به چلسی پیوست ولی در این یک سال، در میان آبی‌های لندن چندان مورد توجه قرار نگرفته و تنها 7 بار در مسابقات لیگ برتر پیراهن چلسی را به تن کرده است؛ چرا که مارکو آلونسو، همچنان مهره‌ی مورد علاقه مائوریسیو ساری در پست دفاع چپ به حساب می‌آید.

 

مدیر برنامه‌های امرسون پالمیری، ابراز علاقه باشگاه‌های بزرگ به او را تایید کرده ولی از فاش کردن نام آنها خودداری کرده ولی سایت گل می‌گوید اطمینان دارد که یوونتوس باشگاهی است که برای جذب این مدافع برزیلی تلاش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها