کد خبر : 1584012 | 25 دی 1397 ساعت 12:07 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم 36 ساله شاگرد مهاجری می شود؟

بازگشت احتمالی لوسیانو ادینیو به فوتبال تبریز

مهاجم برزیلی و آقای گل سابق لیگ برتر ایران در آستانه بازگشت به فوتبال ایران قرار گرفته است.

بازگشت احتمالی لوسیانو ادینیو به فوتبال تبریز

به گزارش "ورزش‌سه"، لوسیانو ادینیو که سابقه پوشیدن پیراهن مس کرمان و تراکتورسازی را در فوتبال ایران دارد و در تیم سرخپوش تبریز آقای گل لیگ برتر هم شد حالا در آستانه بازگشت قرار گرفته است.


ادینیو در پایان لیگ شانزدهم و با پایان یافتن قراردادش با تراکتورسازی به کشورش برگشت و به عضویت تیم دسپورتیوای برزیل در آمد و یکسال برای این تیم بازی کرد. ادینیو سپس به تیم مکایی برزیل پیوست و یک فصل هم برای این تیم بازی کرد و حالا با پایان یافتن  مسابقات این تیم در آستانه بازگشت به فوتبال تبریز قرار گرفته است.


در این خصوص مسئولان باشگاه ماشین سازی با این مهاجم برزیلی صحبت هایی را انجام دادند تا به ایران بیاید و در تمرینات این تیم شرکت کند. ماشین سازان برای تقویت خط حمله خود می خواهند مهاجم 36 ساله و گلزن را تست کنند و در صورتی که خواسته هایشان را تحقق ببخشد، قراردادش امضا شود.


هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در این باره به "ورزش سه" گفت: «مسابقات ادینیو در کشور برزیل پایان یافته و از او دعوت کردیم که به تبریز بیاید. البته هنوز با او به تفاهم نرسیدیم اما علاقه مند هستیم که فعلا برای نیم فصل دوم در تیم ما باشد. هرچند که چیزی قطعی نیست و طی روزهای آینده به طور دقیق وضعیت او مشخص می شود.»

دیدگاه‌ها