کد خبر : 1584078 | 25 دی 1397 ساعت 16:17 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

شور و نشاط ذوبی‌ها با حضور ستاره‌ها (عکس)

ذوب‌آهن اصفهان این روزها اردوی آماده سازی خوبی را در اهواز پشت سر می‌گذارد و با جذب بازیکنان مختلف و افزایش روحیه تیمی به دنبال جبران نتایج تلخ نیم فصل اول است.

به گزارش "ورزش سه" تیم ذوب‌آهن اصفهان این روزها اردوی آماده سازی نیم فصل خود را در استان خوزستان و شهر اهواز برپا کرده و به دنبال حضوری موفق و قدرتمند در نیم فصل دوم مسابقات لیگ هجدهم و مسابقات جام باشگاه‌های آسیا است.

 

ذوبی‌ها که در چهار بازی پایانی خود امید نمازی را برکنار و علیرضا منصوریان را به جای او آورده بودند حالا پس از پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی سخت در اصفهان، به اهواز رفته و کارهای تاکتیکی خود را مرور می‌کنند. یکی از مشکلات اصلی سبزپوشان در نیم فصل اول دور بودن بازیکنان ازشرایط ایده‌آل بدنی بود که همین امر به دغدغه اصلی منصوریان و کادرش در تعطیلات زمستانی تبدیل شد و کانون اصلی برنامه‌ریزی آن‌ها قرار گرفت.

 

حالا ذوبی‌ها با تمام ستارگان خود از جمله قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان، رشید مظاهری و محمدرضا خلعتبری که در نقل و انتقالات نیم فصل بار دیگر به تیم سابقش بازگشت، اردوی جدی اما پرنشاط و شادابی را تجربه می‌کنند. یکی از اهداف منصوریان بازگرداندن روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان بود که طبق گفته خود او این امر به خوبی در حال انجام است و باید منتظر شروع مسابقات و دیدن یک ذوب‌آهن متفاوت‌تر از نیم فصل اول مسابقات بود.

 

1373012

دیدگاه‌ها