کد خبر : 1584287 | 26 دی 1397 ساعت 12:19 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازداشت مدافع ساح‌عاجی تاتنهام به اتهام ضرب و جرح

دیلی میل فاش کرد سرژ اوریه، مدافع تاتنهام، پیش از شکست این تیم مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه ومبلی به دلیل درگیری خانوادگی بازداشت شده است.

بازداشت مدافع ساح‌عاجی تاتنهام به اتهام ضرب و جرح

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل فاش کرد سرژ اوریه، مدافع تاتنهام پیش از شکست این تیم مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه ومبلی، به دلیل درگیری خانوادگی با نامزدش و به اتهام ضرب و جرح بازداشت شده است. این دفاع راست تاتنهام، اتهام ضرب و جرح را به شدت تکذیب کرده و کمی بعد بدون وثیقه آزاد شده است. ولی اوریه به خاطر این ماجرا در روز بازی تاتنهام و یونایتد حتی روی نیمکت این تیم لندنی هم حضور نداشته.

 

دیلی‌میل می‌گوید انتظار می‌رود اوریه از سوی باشگاه تاتنهام به دلیل این ماجرا به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده و مورد توبیخ قرار گیرد هر چند هنوز مشخص نیست که باشگاه تاتنهام واقعا قصد چنین اقدامی را دارد یا نه.

 

1373242

 

یکی از سخنگویان باشگاه تاتنهام به دیلی میل گفت:" ما از اتفاقی که این هفته برای سرژ اوریه افتاده مطلع هستیم. بازیکن مورد نظر بدون اینکه در نهایت پلیس، اتهامی به او وارد کند آزاد شده است".

 

سرژ اوریه که اهل ساحل عاج است به همراه نامزد و دختر پنج ماهه‌اش در هرتفوردشایر زندگی می‌کند. پلیس هرتفوردشایر با انتشار اطلاعیه‌ای بدون نام بردن از اوریه، اعلام کرد:" یک مرد 26ساله به ظن حمله و ایراد ضرب و جرح بازداشت شده بود که متعاقب آن، بدون هیچ اقدام قانونی آزاد شد".

 

دیدگاه‌ها