کد خبر : 1584330 | 26 دی 1397 ساعت 13:13 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

استعفا در آرسنال به دلیل تمدید نشدن قرارداد رمزی

اسون میسلینتات، مدیر بازیکن یابی آرسنال، که امید اصلی باشگاه برای ساخت تیم پس از دوران ونگر بود، پس از مشاجره با اونای امری از سمت خود استعفا داد و از باشگاه جدا شد.

استعفا در آرسنال به دلیل تمدید نشدن قرارداد رمزی

به گزارش "ورزش سه"، اسون میسلینتات از دورتموند به آرسنال پیوسته بود و شخصیت مهمی برای باشگاه به حساب می‌آمد. در حقیقت مدیران باشگاه برای دوران پسا ونگر حساب ویژه ای روی او باز کرده بودند ولی با اختلافی که بین او و اونای امری به وجود آمد، سرانجام میسلینتات به این نتیجه رسید که جایی در این تیم ندارد و تصمیم به استعفا گرفت.

 

 

1373283

 

 

او سال 2017 توسط ایوان گازیدیس به عنوان مدیر بازیکن یابی باشگاه انتخاب شده بود و در آن زمان که ونگر روی نیمکت می‌نشست، مخالفت هایی با نصب او از سوی سرمربی فرانسوی اعلام شده بود. در حقیقت ونگر چندان اعتقادی به حضور افراد در چنین پست‌هایی و پست‌های مشابه نداشت. با این حال او به آرسنال پیوست و کارش را خیلی خوب در این تیم شروع کرد ولی با حضور امری، توانایی های او محدود و دستش بسته تر شد. اولین اختلاف او با امری بر سر موضوع جذب دنیس سوارز نمود پیدا کرد که امری مخالف خرید و میسلینتات به شدت موافق این خرید بود ولی در نهایت، قدرت سرمربی اسپانیایی بر او غلبه کرد و سوارز از بارسا جذب نشد.

 

اما دومین اختلاف مشهود آنها بر سر آرون رمزی بود. در حقیقت، میسلینتات  بر این باور بود که رمزی 28 ساله است و می‌تواند کمک زیادی به تیم کند ولی امری معتقد بود که رمزی 29 ساله است و کارش به پایان رسیده است. اختلاف 1 ساله در مورد سن رمزی، به موضوع بحث این دو تبدیل شده و همین در نهایت باعث شد تا مدیر بازیکن یابی آرسنال به این نتیجه برسد که به این شکل نمی‌تواند با باشگاه همکاری داشته باشد و استعفا خود را اعلام کرد.

 

مطمئنا بازیکن یابی با کیفیت های او، خانه نشین نخواهد شد و از حالا صحبت از تلاش بایرن برای جذبش مطرح شده است.

 

دیدگاه‌ها