کد خبر : 1584333 | 26 دی 1397 ساعت 14:35 | 50K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش ورودی غیرمنتظره ترکیب !

ترکیب ایران و عراق از نگاه فاکس اسپورت آسیا

بخش آسیایی وب سایت فاکس نیوز به بررسی شرایط دو تیم ایران و عراق پیش از نبرد حساس گروه چهارم رقابت ها پرداخته است.

ترکیب ایران و عراق از نگاه فاکس اسپورت آسیا

به گزارش "ورزش سه"، ایران و عراق امروز در شرایطی به مصاف هم می روند که نتیجه بازی تعیین کننده صدرنشین گروه چهارم بازی ها خواهد بود.


وب سایت فاکس آسیا در مطلبی به بررسی ترکیب احتمالی دو تیم برای این دیدار حساس پرداخته است.


ایران و عراق هر دو صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده؛ ایران با پیروزی 2 بر صفر برابر ویتنام موفق به نهایی کردن صعودش شد و عراق هم با کسب پیروزی 3 بر صفر برابر یمن. با این وصف نه ایران و نه عراق نگران صعود از گروه نیستند ولی نگران جایگاه خود هستند  و برای سرگروهی برابر هم قرار می گیرند.


تیم اول بدون شک قرعه آسان تری در مرحله یک هشتم نهایی خواهد داشت و با تیم سوم یکی از گروه های B، E یا F بازی خواهد کرد و این در شرایطی است که تیم دوم به قرعه قطر یا عربستان خواهد خورد که از تیم های آماده مسابقات نشان داده اند.

 

در زیر نگاهی به ترکیب دو تیم برای این بازی داریم:


ترکیب تیم ملی ایران / فاکس نیوز ترکیب شاگردان کی روش را 1-4-1-4 یا 3-2-1-4 پیش بینی کرده است و جالب اینکه برخلاف پیش بینی رسانه های ایرانی، علیرضا جهانبخش را در ترکیب اصلی قرار داده است.

 

1373290


ترکیب تیم ملی عراق / جالب اینکه فاکس نیوز سیستم احتمالی عراق را هم مانند ایران 1-4-1-4 یا 3-2-1-4 پیش بینی کرده و معتقد است بشار رسن و طارق همام که در دیدار اول جام نیمکت نشین بودند، مانند دیدار برابر یمن در ترکیب اصلی شاگردان کاتانچ خواهند بود.

 

1373289

دیدگاه‌ها