کد خبر : 1584353 | 26 دی 1397 ساعت 15:37 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازیکن در انتظار لیست نهایی جادوگر آسیا

گویا قرار است لیست نهایی تیم سپیدرود رشت با دو بازیکن خارجی در پست دفاع و حمله بسته شود و آن‌ها برای حضور در نیم فصل دوم آماده ‌شوند.

دو بازیکن در انتظار لیست نهایی جادوگر آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"،  روز گذشته لوکا نوزادزه گرجستانی در کنار امیر منصوریان و محمد علیزاده رسما با امضای قراردادی به سپیدرود رشت پیوستند تا در کنار پیام صادقیان به عنوان چهار خرید زمستانی علی کریمی برای سرخپوشان گیلانی لقب بگیرند.

 

حالا خبر می‌رسد که علی کریمی در پی جذب دو بازیکن دیگر است تا به این وسیله لیست خود برای حضور در نیم فصل دوم را تکمیل کند و در جدال با دیگر حریفان پایین جدولی برای دومین سال از سقوط فرار کرده و بیش از پیش در دل هواداران سپیدرود جا باز کند.

 

در همین راستا قرار است یک مدافع راست خارجی پس از تایید فنی توسط علی کریمی به سپیدرود اضافه شود. علی کریمی که بدترین خط دفاع لیگ برتر را در انحصار تیمش می‌بیند بیشترین تمرکز خود را به جذب مهره‌های دفاعی قرار داد و امیر منصوریان و لوکا نوزادزه را به تیمش اضافه کرد. حالا این مربی قصد دارد به علت کمبود بازیکن داخلی طراز اول به سراغ گزینه خارجی رفته و نقاط ضعف خود را پوشش دهد.

 

هم‌چنین رزومه چند مهاجم خارجی هم در اختیار علی کریمی قرار گرفته تا در صورت تایید فنی یکی از آن‌ها، لیست سپیدرود برای نیم فصل دوم لیگ هجدهم بسته شود. این تیم در حال حاضر مهاجم مرکزی و تخصصی در ترکیب خود ندارد و به دنبال این است نقاط ضعف را اینگونه ترمیم کند.

 

دیدگاه‌ها