کد خبر : 1584383 | 26 دی 1397 ساعت 17:37 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای شروع نیم فصل بی‌تابی می‌کنیم

غلامی: ماشین‌سازی هیجان‌ انگیزی را خواهید دید

هافبک ماشین سازی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت امیدوار است بتواند در نیم فصل دوم نمایش موفقی در جمع شاگردان رضا مهاجری داشته باشد.

غلامی: ماشین‌سازی هیجان‌ انگیزی را خواهید دید

 

به گزارش "ورزش سه"، توحید غلامی، هافبک دفاعی ماشین سازی که دو ماه اخیر را به دلیل مصدومیت دور از ترکیب بود، اکنون در پایان اردوی کیش شرایط حضور در تمرین گروهی را به دست آورده است. او در خصوص شرایط تیم در تعطیلات نیم فصل می‌گوید: در نیم فصل اول واقعا عملکرد رضایتبخشی داشتیم. در خیلی از بازی‌ها با حسرت بزرگی دیدار را به پایان رساندیم که پرسپولیس یکی از آن تیم‌ها بود. با این حال برای نیم فصل دوم بی تابی می‌کنیم و مطمئنا یک ماشین سازی هیجان انگیز را خواهید دید.


وی ادامه داد: در هفته‌های پایانی نیم فصل بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده بودیم و باید از آقای مهاجری بابت عملکرد فنی که به جا گذاشت تقدیر کرد. او علیرغم تمام مشکلات تیمی را روانه بازی‌ها می‌کرد که برای برد بازی می‌کرد. این در حالی بود که مجبور بود از بسیاری از بازیکنان در پست غیرتخصصی سود ببرد. با این حال مطمئن هستیم شرایط در نیم فصل دوم به سود ما خواهد بود و ما برای حضور در رتبه‌های بالای جدول خواهیم جنگید.


غلامی درباره مصدومیتش و دوری از میادین گفت: خوشبختانه اکنون شرایط خوبی دارم. نزدیک به دو ماه از ترکیب دور بودم و کارهای درمانی را دنبال می‌کردم. اکنون خوشبختانه شرایط خوبی دارم و مصدومیتم کاملا برطرف شده است. دوری از فوتبال خیلی سخت بود و برای شروع مسابقات لحظه شماری می‌کنم. انگیزه زیادی دارم و می‌خواهیم بهترین نمایش را داشته باشیم و همانطور که گفتم به دنبال این هستیم تا با تداوم روند نیم فصل اول، یک نیم فصل هیجان انگیز را دنبال کنیم و نتایج بزرگی را رقم بزنیم. هیچکس مطمئنا نمی‌تواند ماشین سازی را دست کم بگیرد. این را در طول فصل ثابت خواهیم کرد و برای صعود به رده‌های بالای جدول خواهیم جنگید.

دیدگاه‌ها