کد خبر : 1584384 | 26 دی 1397 ساعت 17:42 | 166.8K بازدید | 0 دیدگاه

پولمان را ندادید،هوای آنتالیا سرد و بارانی است

شورش بازیکنان استقلال علیه مدیریت!

بازیکنان استقلال با انتشار پستی دسته جمعی نسبت به عملکرد مدیران باشگاه بابت عملی نشدن وعده هایشان اعتراض کردند.

شورش بازیکنان استقلال علیه مدیریت!

به گزارش "ورزش سه"، ادامه اتفاقات عجیب و بد قولی مدیران استقلال باعث شد تا بازیکنان این بار در اردو علیه مدیریت این تیم دست به اعتراض بزنند و در صفحه شخصی خود صحبت هایی را علیه وزیر ورزش، مدیریت اسپانسر این تیم و مدیریت باشگاه مطرح کنند.


بازیکنان استقلال که از هفته گذشته و بعد از تعویض محل اردو از قطر به سرمای ترکیه شوکه بودند، با توجه به وعده های مدیریت باشگاه درباره پرداخت بدهی ها اعتصاب خود را شکستند اما سفر استقلالی ها به ترکیه نیز پایان بحران های این تیم نبود.


در شرایطی که قرار بود استقلالی ها بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند اما این اتفاق رخ نداد و حواله بازیکنان استقلال به شکل غیر منتظره ای برگشت خورد تا به این ترتیب بازیکنان که به شدت از اتفاقات روزهای اخیر ناراضی بودند، نسبت به آن با لحنی تند واکنش نشان دهند.


در فاصله 3 هفته تا شروع لیگ شرایط استقلال حالا کاملا بحرانی است و مدیران استقلال نه تنها موفق به جذب بازیکنان جدید نشدند، بلکه بازیکنان این تیم نیز کاملا ناراضی هستند.


متن پست اینستاگرامی بازیکنان استقلال که نشان دهنده ناراحتی و خشم آنها از شرایط موجود است در ادامه می آید:


« با سلام خدمت هواداران خوب تیم بزرگ استقلال
ما بازیکنان در مقابل نام بزرگ استقلال چیزی نیستیم ، اگر حرفی هم زده میشه فقط برای موفقیت بیشتر تیمه تا کی باید بشنویم که درباره اتفاقات خوب صحبت کنیم؟ ولی  فقط و فقط حرف. چیزی که مدیران خوب یاد گرفتن ، قرار دادن ما بازیکنان مقابل شما  عزیزان است. از حق و حقوق خودمون گذشتیم برای آمادگی هر چه بیشتر. بدون هیچ گونه دریافتی حاضر به شرکت در تمرین شدیم ولی حتی به حداقل وعده ای که به ما بعد از ٤ ماه پول نگرفتن دادند عمل نکردند . اردوی قطر رو به دلایل نامعلوم لغو کردن و به هوای سرد و بارونی آنتالیا آوردن و همه چیز رو خوب جلوه دادن
ما دستمون به جایی نمیرسه .
با این پست خواستیم صدای خودمون رو به گوش شما هوادارا که سرمایه اصلی این باشگاه هستین برسونیم که همه شنیده‌ها در حد حرفه .اگر قراره کسی کاری برای باشگاه بزرگ استقلال بکنه باید خالصانه و مخلصانه باشه ، نه برای شهرت !!!!!

 

1373327


خدمت آقای وزیر باید عرض کنیم ، وقتی مدیر عامل ایرانسل برای پرداخت پول ، با باشگاه استقلال موضع دارد ،دیگر توقعی جز این نداریم و وضعیتی بهتر از این نخواهیم داشت.»


به جز آب و هوای بارانی و طوفانی آنتالیا که باعث شده است بازیکنان این تیم نتوانند تمرینات خود را در شرایط مطلوب برگزار کنند مشکل اصلی آنان مشکلات مالی است زیرا قرار بود آنها 15 درصد از مطالبات خود را دریافت کنند تا مطالباتشان به 40 درصد برسد اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است و ظاهرا بسته شدن حساب باشگاه بازیکنان را با دردسری جدی روبرو کرده است.

دیدگاه‌ها