کد خبر : 1584387 | 26 دی 1397 ساعت 17:48 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

علت سفر ناگهانی مسی به ایتالیا چه بود؟

دو روز پیش رسانه های اسپانیا ادعا کردند که مسی برای دیدار با متخصص تغذیه مشهور ایتالیایی راهی ونیز شده است.

علت سفر ناگهانی مسی به ایتالیا چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، سال 2015 بود که لیونل مسی به دلیل اضافه وزن و افت کیفی محسوسش در زمین، تصمیم گرفت با توصیه آگوئرو به ایتالیا برود و با جولیانو پوزر دیدار کند. از آن پس بود که مسی نه تنها با کاهش وزن محسوسی روبرو شد که دیگر در زمین دچار حالت تهوع نیز نشد. 

 

 

1372872

 

 

فوق ستاره آرژانتینی تا ژوئن 2018 و قبل از جام جهانی زیر نظر این متخصص خبره قرار داشت اما پس از توافق با مسئولان بارسا قرار شد که او پس از جام جهانی برنامه های تغذیه خود را با متخصص خود باشگاه هماهنگ کند. مسی از آن پس دیگر به ملاقات پوزر نرفت تا اینکه دو روز پیش عکسی از وی در حال سفر به ایتالیا منتشر شد و بلافاصله گمانه زنی ها به سمت دیدار او با متخصص ایتالیایی رفت.

 

در همین رابطه امروز آاس ادعا کرد که باشگاه بارسلونا پس از اطلاع از این قضیه با اطرافیان مسی تماس گرفته تا از صحت این قضیه مطلع شود. بارسلونا نگران این بود که مسی توافقات قبلی را به هم زده باشد اما این ادعا که او برای ملاقات با پوزر به ایتالیا رفته از سوی نزدیکان مسی تکذیب شد.

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که هدف از سفر مسی چه بوده ولی به نظر او برای شرکت در یک برنامه محرمانه فوتبالی راهی ایتالیا شده بود.

دیدگاه‌ها