کد خبر : 1584459 | 26 دی 1397 ساعت 21:30 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند با آمار حقیقی در مرحله بعدی

دروازه‌بان شماره یک ایران موفق شد سومین کلین شیت خود را در دیدار با عراق تجربه کند و با آماری جالب توجه راهی مرحله بعدی شد.

بیرانوند با آمار حقیقی در مرحله بعدی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که جام ملت‌های قبلی را به عنوان دروازه‌بان ذخیره تماشاگر نمایش علیرضا حقیقی بود، اینبار موفق شد به عنوان شماره یک ایران در امارات حضور یابد. او بعد از نمایش بدون دردسر برابر یمن، در دیدار مقابل ویتنام در چند صحنه مانع از باز شدن دروازه‌ ایران شد تا دومین کلین شیت خود را تجربه کند. سنگ محک بیرانوند اما دیدار با عراق بود. مدعیان سرگروهی این گروه در شرایطی برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که در ترکیب عراق نفرات هجومی با آمار جالب توجه یک خطر بزرگ برای بیرانوند محسوب می‌شدند اما شماره یک ایران با یک نمایش استاندارد موفق شد مانع از شکل گیری گل حریف شود.


مهمترین خطر روی دروازه ایران با ارسال طارق همام و ضربه سر علا عباس با دیدنی‌ترین واکنش او همراه شد و توپ راهی کرنر شد تا بیرانوند نشان دهد به این سادگی تسلیم حریف نخواهد شد و با آمادگی کامل روحی و بدنی در این جام حضور یافته است. در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم، بیرانوند موفق به ثبت سومین کلین شیت خود در این تورنمنت شد تا با آمار علیرضا حقیقی در دوره قبلی که موفق به بسته نگه داشتن دروازه ایران در سه بازی دور گروهی شده بود، برابر شود.


اکنون بیرانوند خود را مهیای یک ماجراجویی بزرگ برای عبور از حریفان می‌کند و باید دید قادر است همانند منصور رشیدی که در آماری عجیب با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در تمامی دیدارها، در نهایت طعم قهرمانی را چشید، این مسیر را طی کند یا خیر. با نمایشی که او در طی ماه‌های اخیر از خود به جا گذاشته، اکنون می‌توان با امیدواری و اطمینان بالا نسبت به او، امیدوار بود.

 

دیدگاه‌ها