کد خبر : 1584460 | 26 دی 1397 ساعت 21:34 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

نگران کننده مقابل عراق؛ درصد اشتباه پاس

تیم ملی در شرایطی در گروه خود با عنوان صدرنشینی راهی مرحله بعدی شد که آمار پایانی نشان می‌دهد آنها عملکرد موفقی در ارسال پاس از خود به جا نگذاشته‌اند.

نگران کننده مقابل عراق؛ درصد اشتباه پاس

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فیزیکی و خشن دو تیم در فینال گروه و برای صدرنشینی در نهایت با موفقیت تیم ملی ایران و با تساوی بدون گل خاتمه یافت. شاگردان کارلوس کی‌روش که با عملکرد موفق طی دو دیدار مقابل یمن و ویتنام توانسته بودند از حیث آوراژ گل شرایط مناسبی برای صدرنشینی برای خود شکل دهند، در دیدار آخر و برابر عراق با تساوی بدون گل به کار پایان دادند تا بعنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شوند.


شاگردان کارلوس کی‌روش که در نیمه اول فرصت‌های مناسبی برای گشودن دروازه حریف داشتند، در نیمه دوم ضمن از دست دادن مالکیت توپ نسبت به رقیب، از حیث ارسال پاس صحیح نیز نتوانستند آمار مناسبی از آن خود کنند. تیم ملی ایران با درصد 64 در ارسال پاس صحیح نگران کننده ظاهر شد و باید امیدوار بود این آمار در دیدارهای حساس دردسرساز نشود.


شرایط فیزیکی خصوصا در میانه میدان و پرس شدیدی که شکل گرفته بود، باعث شده بود تا بازیکنان در ارسال پاس به مقصد با دشواری مواجه شوند و این آمار را به جا بگذارند.

 

دیدگاه‌ها