کد خبر : 1584467 | 26 دی 1397 ساعت 21:51 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک ستاره آینده دار در رادار بارسلونا

لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی و 21 ساله که به طور قرضی از بنفیکا در فرانکفورت بازی می کند، مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

یک ستاره آینده دار در رادار بارسلونا

 


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه لوییس سوارز در ماه های اخیر فرم آماده خود را حفظ کرده و بعد از لیونل مسی بهترین گلزن بارسلونا محسوب می شود، اما آبی اناری ها همچنان به دنبال جذب یک مهاجم جوان و آینده دار به عنوان آلترناتیو او هستند و کادنا کوپه مدعی شد لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی و جوان، تبدیل به گزینه اول بارسلونا شده است.

 

1373420

 

یوویچ که در حال حاضر عضو فرانکفورت است، در این فصل موفق به زدن 12 گل برای این تیم شده و آلمانی ها می توانند در پایان فصل و با پرداخت 12 میلیون یورو، قرارداد یوویچ را دائمی سازند.

 

بعد از رخ دادن این اتفاق، فرانکفورت قصد دارد با مبلغ 35 میلیون یورو مهاجم جوان خود را به فروش برساند و به نظر می رسد بارسلونا مشتری شماره یک لوکا یوویچ است.

 

البته این انتقال در تابستان پیش رو انجام خواهد گرفت و در حال حاضر و برای نیم فصل دوم، بارسا به دنبال یک گزینه ارزان قیمت مانند فرناندو یورنته، کریستن استوانی و آلوارو موراتا است تا با قراردادی قرضی و با رقم پایین، ذخیره ای برای لوییس سوارز پیدا کند.

دیدگاه‌ها