کد خبر : 1584469 | 26 دی 1397 ساعت 22:02 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

سردار اسیر مدافعین بی شمار عراقی

سردار آزمون در سومین بازی از مرحله مقدماتی در مقابل عراق در میان انبوه مدافعین مرکزی عراق گرفتار شد تا روند گلزنی هایش در این دیدار متوقف شود.

سردار اسیر مدافعین بی شمار عراقی

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون بر خلاف دو بازی گذشته نتوانست به تنهایی در خط حمله تیم ملی ایران در طول نود دقیقه کاری از پیش ببرد تا روند گلزنی هایش در این دو بازی گذشته  متوقف شود.


دفاع متمرکزی که سرچکو کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق در این بازی به کار گرفته بود با ترکیب محتاطانه کارلوس کی روش مزید علت شد تا سردار در این بازی این بار مهدی طارمی را در کنار خود نبیند . به این ترتیب دیگر خبری از آن حرکات  ترکیبی که در دو بازی گذشته از این دو مهاجم  آماده این روزهای تیم ملی دیده بودیم در این بازی نبود.


 البته عدم حضور طارمی رامی توانیم  قطعا به اخطاری که او در بازی اول دریافت کرده بود ربط دهیم و کی روش می خواست با این کار او را در بازی مرحله بعدی حفظ کند .


 سردار آزمون در حالی نتوانست امروز به گل برسد که در همان دقایق ابتدایی نیمه اول می توانست بر روی ارسال وحید امیری  دروازه عراق را باز کند  اما ضربه سر او با بی دقتی روانه اوت شد  تا آه از نهاد همه ایرانی ها و خودش  بلند شود.

 


 امروز انرژی سردار بیشتر متمرکز درگیری های فیزیکی زیادی شد  در دیداری که در پایانش 36 خطا رخ داده بود.


 به این ترتیب سرداربا سه گل زده کارش را در مرحله مقدماتی به پایان رساند تا همچنان یکی از نامزد های کسب عنوان آقای گلی جام ملت های آسیا به شمار بیاید. شاید اگر ما در این بازی برای صدر نشینی به یک تساوی احتیاج نداشتیم او می  توانست بازی به مراتب بهتری از خود به نمایش بگذارد.


  به  هر حال ایران با کسب این تساوی  صدر نشینی خودش را حفظ کرد  تا  در مرحله بعدی به مصاف  یکی از تیم های سوم  گرو B،E ,F  برود.

دیدگاه‌ها