کد خبر : 1584519 | 27 دی 1397 ساعت 09:07 | 57.8K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین Siii برای رونالدو در جده

در جریان پیروزی 1-0 یوونتوس مقابل میلان در سوپرجام ایتالیا که با گل کریستیانو رونالدو بدست آمد، تشویق معروف هواداران رونالدو یکی از بهترین و هماهنگ‌ترین تشویق‌های خاص این ابرستاره بود.

بهترین Siii برای رونالدو در جده

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم یوونتوس و آث میلان دیشب در حالی در شهر ورزشی ملک عبدالله در شهر جده عربستان، بازی سوپرجام ایتالیا را برگزار کردند که یوونتوس موفق شد با تک‌گل ابرستاره‌اش کریستیانو رونالدو به پیروزی رسیده و اولین جام فصل را بدست آورد. اما یکی از جالب‌توجه‌ترین نکات این بازی، تشویق معروف به "Siiii" بود که توسط هواداران رونالدو در ورزشگاه جده طنین‌انداز شد. یکی از هماهنگ‌ترین تشویق‌های سیِ رونالدو که با صدایی بسیار بلند توسط دوربین‌های تلویزیونی ضبط شد تا میلیونها هوادار او در گوشه و کنار دنیا را سر ذوق بیاورد.

 

هواداران رونالدو مدتها است وقتی او گل می‌زند و شادی معروف بعد از گل خود را به نمایش می‌گذارد، با ادای هماهنگ "Siiii" به تشویق او می‌پردازند. تشویق خاصی که به نام رونالدو گره خورده است. دیروز در جده بسیاری از حاضرین در ورزشگاه تنها برای دیدن رونالدو هزینه خرید بلیط و سفر به عربستان را متقبل شده بودند و می‌شد انتظار داشت در صورت گلزنی رونالدو، یکی از بهترین Siiiها در استادیوم جده اتفاق بیفتد.

 

1373501

 

بسیاری از هواداران فوتبال بعد از بازی در شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند که این بهترین Siii ای بوده که تا کنون ثبت و ضبط شده است. تشویقی با صدای بسیار بلند که توسط همه تماشاچی‌های حاضر در ورزشگاه با دقیق‌ترین زمان‌بندی ممکن ابراز می‌شود.

 

 

دیدگاه‌ها