کد خبر : 1584598 | 27 دی 1397 ساعت 12:35 | 56.2K بازدید | 0 دیدگاه

کل کل کارشناسان ایرانی- عراقی در تلویزیون قطر

خبرنگار عراقی حاضر در برنامه المجالس صحبت های عجیبی را درباره تیم ملی فوتبال ایران انجام داد.

کل کل کارشناسان ایرانی- عراقی در تلویزیون قطر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بعد از تساوی ایران و عراق در آخرین بازی مرحله گروهی جام ملت های آسیا خبرنگار عراقی که قبل از مسابقه با کری خوانی شدید لیث نوبری مواجه شده بود، پاسخ های تند و عجیبی را به کارشناس ایرانی برنامه شبکه الکاس داد.


نوبری شب قبل از بازی ایران و عراق اعلام کرده بود که ایران تیم اول آسیا است و با سابقه پرباری که دارد می تواند عراق را با اختلاف دو یا سه گل شکست دهد. این اتفاق اما در جریان بازی رخ نداد تا در برنامه چهارشنبه شب فضای عجیبی حاکم شود.


این خبرنگار عراقی خطاب به لیث نوبری حرف هایش را با یک جمله عجیب شروع کرد: «من به شما تسلیت می گویم!» عبارتی که شدیدا بازیکن سابق پرسپولیس را شوکه کرد و باعث شد او واکنش نشان دهد.


خبرنگار عراقی که با توپ پر حرف هایش را شروع کرده بود، ادامه داد: «مشخص شد تیم ملی ایران هیچ چیز در چنته ندارد؛ در نیمه دوم هیچ برنامه و هدفی از تیم ایران ندیدیم. ما یک بازیکن 22 ساله وارد زمین کردیم که هر کاری دلش خواست با تیم ملی کرد. ایران چگونه تیم اول آسیا است؟»


این خبرنگار عراقی همچنین خطاب به لیث نوبری اعلام کرد: «لیث تو به تیم عراق توهین کردی و گفتی که ایران به راحتی برنده می شود اما ما چیزی از تیم ایران ندیدیم.»


نوبری نیز که حرف های خبرنگار عراقی شوکه بود، اعلام کرد: «من چه توهینی کردم؟ اینکه گفتم ایران تیم اول آسیا است و 5 بار به جام جهانی رفته توهین است؟»


کل کل کارشناسان ایرانی و عراقی برنامه المجالس به همین شکل ادامه پیدا کرد و در نهایت هم دوطرف به نتیجه ای نرسیدند. این در حالی است که یونس محمود کاپیتان سابق عراقی ها زیاد در این بحث وارد نشد و البته مجری برنامه نیز نتوانست آنچنان که باید بحث را خاتمه دهد.

 

دیدگاه‌ها