کد خبر : 1584630 | 27 دی 1397 ساعت 15:32 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

5 اسلحه لبنان برای صعود به مرحله حذفی

لبنان یکی از تیم های عرب حاضر در رقابت های جام ملت های آسیا، جمعه 28 دی در شرایطی رو در روی یکی از ضعیف ترین تیم های جام یعنی کره شمالی به میدان می رود که برای صعود حداقل به 4 گل احتیاج دارد.

5 اسلحه لبنان برای صعود به مرحله حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های دور سوم جام ملت های آسیا فردا در گروه پنجم لبنان باید به مصاف تیم ملی کره شمالی برود. لبنانی هایی که تا به امروز دور از انتظار ظاهر شده اند فردا در شرایطی می توانند شانس صعود به مرحله بعدی را  داشته باشند که با 4 گل کره شمالی را شکست دهند تا تفاضل گل تیمشان را به عدد صفر برسانند .


قصد داریم با پنج بازیکن تیم ملی لبنان که انتظار می رود در ترکیب ثابت تیم ملی این کشور در برابر کره شمالی به میدان بروند و تاثیر گذارباشند  بیشتر آسنا شویم .

 


حسن معتوق


حسن معتوق مهاجم 31 ساله لبنانی که در دو بازی گذشته نتوانسته است کاری از پبش ببرد امیدوار است در برابر کره شمالی که از یک خط دفاعی بسیار ضعیف بهره می برد بتواند پایش را به گلزنی باز کند .


او از فیزیک بسیار خوبی برخوردار است و همین عامل شاید او را در رسیدن به اولین گلش در این جام ملت های آسیا کمک کند.


 وی در مرحله مقدماتی موفق شد یک بار دروازه کره شمالی را باز کند و باید ببینیم آیا او دوباره قادر به تکرار این کار خواهد بود؟

 

1373647

 


ربیع عطایا


علی رغم اینکه او تا به این جا تنها 20 دقیقه فرصت حضور در میدان را در این جام پیدا کرده است احتمال دارد سرمربی صرب تبار لبنانی ها تصمیم بگیرد از او در این مصاف به صورت ثابت استفاده کند .


 وی که سابقه حضور در باشگاه ذوب آهن اصفهان را نیز در کارنامه اش دارد برای فوتبال دوستان ایرانی چهره شناخته شده ای محسوب می شود.


ربیع عطایا در جام ملت های آسیا در دوره پیشین موفق به زدن 3 گل شده است و فردا روزی است که او باید از تمام توان خود برای صعود لبنان استفاده کند .

 

1373645

 


حسن شعیتو


 هافبک تهاجمی 29 ساله باشگاه النصر لبنان که 5 گل ملی نیز به ثمر رسانده است اما تا کنون میودراگ رادولوویچ سرمربی لبنان از او در جام ملت ها استفاده نکرده است و احتمال داده می شود با توجه به نمایش ضعیف لبنان در دو بازی گذشته وی از از ابتدا در ترکیب ثابت این تیم قرار بگیرد.

 

1373646

 


نادر مطر


این هافبک توانمند باشگاه النجم با 26 بازی ملی در مقابل عربستان و قطر به دلیل قدرت حریفان بیشتر به امور دفاعی پرداخته است و به همین خاطر نتوانسته آن طور که از او انتظار می رفت در این جام بازی کند. اما فردا در برابر کره شمالی نادر مطر می تواتد با خیالی راحت تر در حملات تیمش شرکت کند. مصاف کره شمالی شاید بهترین فرصت برای وی باشد تا بتواند اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

 

1373648

 


نور منصور


مدافع گلزن و با تجربه باشگاه العهد تاکنون نتوانسته در دوبازی قبلی به بازی فرا خوانده شود. این در حالی است که وی یکی از بازیکنان ثابت  لبنان در مرحله مقدماتی به شمار می رفت و به نظر می رسد با توجه به عملکرد ضعیف خط دفاع لبنان رادولوویچ از او در بازی فردا مقابل کره شمالی به صورت ثابت استفاده کند .

 

1373649

 

 

دیدگاه‌ها