کد خبر : 1584737 | 28 دی 1397 ساعت 08:33 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

مجید جلالی سرمربی جدید نساجی مازندران

سرمربی سابق تیم پیکان تهران پس از جدایی از این تیم هدایت نساجی مازندران را بر عهده گرفت.

مجید جلالی سرمربی جدید نساجی مازندران

به گزارش “ورزش سه” مالکان باشگاه نساجی مازندران سرانجام پس از کش و قوس فراوان و‌ مذاکره با مربیان مختلف، پس از توافق با مجید جلالی او را به عنوان سرمربی جدید نساجی معرفی و به طور رسمی جایگزین جواد نکونام کردند. پیش از این شایعاتی در خصوص آمدن فیروز کریمی و یا حتی بازگشت نکونام به جمع سرخپوشان وجود داشت که این اتفاق رخ نداد و سرمربی سابق پیکان بار سفر به مازندران را بست.

 

پیش از این جواد نکونام پس از توافق با مالکان نساجی به مازندران بازگشت اما عدم توافق در بندهایی باعث شد او بار دیگر نامه خداحافظی منتشر کند و برای همیشه از قائمشهر برود. نکته جالب توجه این است که نکونام در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات زمستانی با جدایی از نساجی به عنوان سرمربی پیکان جایگزین مجید جلالی شد. انتخابی که عمرش کمتر از ۲ روز بود و با نامه مدیرعامل ایرانخودرو خیلی زود پایان یافت. 

 

جلالی همراه با پیکان در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر نتایج نسبتا متوسطی را کسب کرد و با ۱۶ امتیاز در رتبه نهم قرار گرفت. اما پس از باخت برابر نساجی در هفته پایانی دچار اختلافاتی با محمود شیعی شد و به طور رسمی استعفا داد. حالا آقا معلم فوتبال ایران به دنبال این است با سرخپوشان مازنی بازگشت دوباره‌ای به فوتبال ایران داشته باشد و بتواند با اتکا به تماشاچیان پرشور این تیم، نتایج خوبی را در کارنامه خود ثبت کند.

 

لازم به ذکر است که اولین تمرین نساجی مازندران تحت نظر سرمربی جدید، روز شنبه در تهران برگزار می‌شود. پیش از این علی آذری از ابتدای ماه بهمن تمرینات سرخپوشان قائمشهری را برگزار می‌کرد و حالا باید کار را به سرمربی جدید واگذار کند. جلالی را در نساجی رضا مرتضی زاده و حمید مطهری همراهی می‌کنند.

دیدگاه‌ها