کد خبر : 1584740 | 28 دی 1397 ساعت 08:41 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

جمع تراکتوری‌های سابق در اصفهان؛

محمد ابراهیمی به سپاهان پیوست

مهاجم سابق تراکتورسازی و گل ریحان البرز قراردادی تا پایان فصل با سپاهان امضاء کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ابراهیمی بعد از سابقه حضور در تیم‌های تبریزی گسترش فولاد و تراکتورسازی، نیم‌فصل اول امسال در تیم لیگ یکی گل ریحان البرز حضور داشت ولی دوباره به لیگ برتر بازگشت و با سپاهان قرارداد بست.

 

این مهاجم کوتاه قامت و تند و تیز که سابقه همکاری با امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی را داشت، با تایید این سرمربی و پس از توافق با مسوولان باشگاه سپاهان، دوباره به جمع شاگردان او اضافه شد تا قدرت خط حمله طلایی پوشان را افزایش دهد.

 

سپاهان پیش از این با محمد مسلمی‌پور و علی قربانی قرارداد امضاء کرده بود و محمد ابراهیمی سومین خرید قطعی این تیم در نقل و انتقالات زمستانی محسوب می‌شود.

 

بعد از اعضای کادر فنی و همچنین مهدی کیانی، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، خالد شفیعی و محمد مسلمی‌پور که پیش از این در سپاهان حضور داشتند، محمد ابراهیمی ششمین بازیکن سابق تراکتور خواهد بود که با تیم اصفهانی قرارداد امضاء می‌کند.

 

1373810

 

محمد ابراهیمی که روز گذشته روی نیمکت تیم لیگ یکی گل ریحان البرز حضور داشت، پس از پایان مسابقه تیمش برابر شهرداری ماهشهر از جمع شاگردان سید مجتبی حسینی جدا شد و قراردادی تا پایان لیگ هجدهم با سپاهان امضاء کرد.

 

این بازیکن بامداد امروز جمعه به اردوی آماده‌سازی سپاهان در استانبول ترکیه اضافه شد.

دیدگاه‌ها