کد خبر : 1584745 | 28 دی 1397 ساعت 09:22 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

تحلیل رسانه کره‌ای از تاثیر سون هیونگ مین

خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی در تحلیلی از پیروزی تیم ملی این کشور مقابل چین، مهمترین اتفاق این بازی و عامل پیروزی کره را "تاثیر حضور سون هیونگ مین" عنوان کرد.

تحلیل رسانه کره‌ای از تاثیر سون هیونگ مین

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی با انتشار تحلیلی درباره پیروزی تیم ملی این کشور بر چین و صعود به مرحله حذفی رقابتها حضور سون هیونگ مین از این بازی در ترکیب کره را مهمترین عامل تغییر شکل تیم ملی کره می‌داند و می‌گوید حضور سون در تیم ملی، سبک و سیاق بازی این تیم را هم تحت‌الشعاع قرار داده است.

 

1373815

 

سون، ستاره تاتنهام، به دلیل همراهی این باشگاه در لیگ برتر انگلیس در دو بازی اول کره در جام ملتها حضور نداشت. یونهاپ می‌گوید با اینکه شاگردان بنتوی پرتغالی دو بازی اول خود در مقابل تیمهای ضعیف فیلیپین و قرقیزستان را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و صعودشان را قطعی کرده بودند اما در هر بازی تنها موفق به زدن یک گل شده بودند و مردم کره بازی‌های فوق‌العاده‌ای از آنها شاهد نبودند.

 

یونهاپ می‌گوید پیش از بازی با چین، هواداران کره‌ای مطمئن نبودند که آیا سون در بازی مقابل چین به میدان خواهد رفت یا به او استراحت داده خواهد شد. با اینحال اکثر هواداران کره‌ای و رسانه‌های این کشور خواستار این بودند که سون در مقابل چین هم بازی نکند تا بتواند برای بازی‌های مهم مرحله بعدی از خستگی دور بماند. اما بنتو نظر دیگری داشت و بعد از گفتگو با سون، تصمیم گرفت او را به میدان بفرستد.

 

1373816

 

بنتو همچنین از سون در پست هافبک تهاجمی استفاده کرد و از او خواست به عنوان طراح و شروع‌کننده فاز تهاجمی کره، پشت سر هوانگ نو جو، تک‌مهاجم کره‌ای‌ها بازی کند. بنتو بعد از بازی در مصاحبه مطبوعاتی خود از سون ستایش کرد و گفت این ستاره کره‌ای به خصوص در نیمه دوم بازی عملکردی عالی داشته.

 

سون در مقابل چین گلزنی نکرد ولی پاسهای او به هم‌تیمی‌هایش که شوتهای نهایی را راهی دروازه چین کردند، از سایر بازیکنان کره‌ای بیشتر بود. سون در واقع نقش سازنده حملات کره جنوبی را به عهده گرفته بود و به خوبی به اجرا درآورد. به خاطر بازی درخشان سون در این پست بود که کره در مقابل چین توانست 17 شوت به سمت دروازه‌ چینی‌ها داشته باشد. سون همچنین در بازی مقابل چین چهار بار پشت ضربه‌های آزاد ایستاد.

 

 

 

دیدگاه‌ها