کد خبر : 1584775 | 28 دی 1397 ساعت 12:32 | 72K بازدید | 0 دیدگاه

هماهنگی بی نظیر بازیکنان و اضافه شدن از عقب زمین در حملات

دو نکته کلیدی از حریف بعدی تیم ملی ایران

سایت الکورا تحلیلی از نوع بازی تیم ملی عمان در جام ملت های آسیا منتشر کرد؛ تیمی که روز یکشنبه مقابل ایران صف آرایی خواهد کرد.

دو نکته کلیدی از حریف بعدی تیم ملی ایران

به گزارش ورزش سه، سایت الکورا با بررسی دقیق بازی تیم ملی عمان مقابل ترکمنستان به نکات جالبی درباره این تیم اشاره کرده است. این سایت دو نکته کلیدی را درباره این تیم نوشته که می تواند در بازی با تیم ملی ایران نیز دردسرآفرین شود.


الکورا نوشت: «عمانی ها در بازی ای که احتیاج داشتند با اختلاف دو گل ببرند، ترکمنستان را شکست دادند و صعود کردند.  این نشان می دهد که آنها برای رسیدن به اهدافشان تلاش می کنند.»


در ادامه این گزارش آمده است: «نقطه قوت عمان در حمله بازیکنانی هستند که از عقب زمین به خط حمله اضافه می شوند و گلزنی می کنند. در بازی با ترکمنستان دوگل تیم عمان روی همین شیوه به ثمر رسید و اختلاف خوبی را ایجاد کردند. اگر دقت کنیم می بینیم که تک فوروارد عمانی ها در امر گلزنی ناکام بوده اما او موقعیت های خطرناکی را برای هم تیمی هایش ایجاد کرد که نشان از قدرت اضافه شدن بازیکنان به خط حمله دارد.»


بخش بعدی تحلیل تیم ملی عمان به این موضوع ختم شده است: «هماهنگی بازیکنان عمان در زمین بی نظیر است. آنها در تمام مساحت خط وسط زمین می ایستند و اجازه مالکیت توپ نمی دادند. این مساله را در دیدار با ترکمنستان دیدیم و از وسط زمین به موقعیت سازی می پردازند. آنها اگر فرصت های گلزنی شان را به ثمر می رساندند، می توانستند با اختلاف گل بالا ترکمنستان را شکست دهند. این موضوع روحیه جنگندگی بازیکنان عمان را می رساند که این مساله تا الان جواب داده و باعث شده به دور حذفی صعود کنند.»


گفتنی است؛ تیم ملی عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا روز یکشنبه با تیم ملی ایران دیدار می کند.

دیدگاه‌ها