کد خبر : 1584972 | 29 دی 1397 ساعت 10:07 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

خط دفاعی پارس به دنبال رکوردشکنی دوباره

مدافعان پارس جنوبی در نیم فصل دوم به دنبال به دست آوردن رکوردی هستند که هفته آخر نیم فصل اول آن را از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم تا قبل از اینکه مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر 3 گل دریافت کند، با 12 گل خورده یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را در اختیار داشت اما آن شکست باعث شد تا حالا در رده هشتم بهترین خط دفاع لیگ قرار بگیرد.


حالا در نیم فصل دوم مهدی تارتار با تقویت خط دفاعی تیمش به دنبال آن است تا در این خط کلیدی شرایط بهتری بر پارس جنوبی جم حاکم شود. زردپوشان جنوبی فوتبال ایران در نقل و انتقالات نیم فصل اگرچه محسن بنگر را در خط دفاع از دست دادند اما چند بازیکن جوان به ترکیب شان اضافه شده است.


ابوالفضل علایی مدافع پیشین نساجی به پارس جنوبی پیوسته و از سوی دیگر چند جوان هم در کنار مجتبی لطفی و حامد نورمحمدی حضور دارند که زیر نظر حسین معمار مدافع وسط باتجربه سالهای نه چندان دور فوتبال ایران و دستیار کنونی مهدی تارتار کارشان را جلو می برند و امیدوارند روزهای خوبی را تجربه کنند. بی تردید معمار با تمریناتی که برای مدافعان پارس در نظر می گیرد و نکات کلیدی که به آنها گوشزد می کند، این بازیکنان را در شرایط خوبی قرار می دهد و حالا مدافعان پارس به دنبال آن هستند تا رکوردی که داشتند را در نیم فصل دوم دوباره به دست بیاورند.


عکس ها: ایوب قادری

 

1374060

 

1374059

دیدگاه‌ها