کد خبر : 1584976 | 29 دی 1397 ساعت 10:16 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع پالاس برای صلاح خط و نشان کشید

درحالیکه لیورپول و کریستال‌پالاس امروز در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند، پاتریک فان آنهولت، مدافع پالاس برای محمد صلاح ستاره لیورپول خط و نشان کشید و گفت او را به کلی از بازی محو خواهد کرد.

مدافع پالاس برای صلاح خط و نشان کشید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز شنبه در ورزشگاه خانگی‌اش، آنفیلد، در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت. شاگردان یورگن کلوپ که در حال حاضر با 57 امتیاز صدرنشین لیگ هستند و با تیم دوم چهار امتیاز فاصله دارند امیدوارند در این بازی بتوانند فاصله خود با منچسترسیتی را افزایش دهند.

 

محمد صلاح، ستاره بزرگ لیورپول در حال حاضر به صورت مشترک، بهترین گلزن لیگ برتر است و تا کنون در این فصل 14 گل به ثمر رسانده است. در بازی قبلی دو تیم در فصل جاری که در زمین کریستال پالاس انجام شد، لیورپولی‌ها با دو گل جیمز میلنر و سادیو مانه با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیده بودند.

 

 

1374064

 

اما در آستانه دیدار امروز دو تیم، فان آنهالت، مدافع پالاس با خط و نشان کشیدن برای محمد صلاح، او را تهدید کرده و گفته قصد دارد صلاح را به طور کلی از بازی محو کند. آنهالت در این باره به تلویزیون اسکای اسپرتز گفت:" بله، من همیشه دوست دارم جلوی بهترین‌ها بازی کنم و صلاح یکی از بهترین‌های لیگ برتر است".

 

مدافع کریستال پالاس در ادامه اضافه کرد:" این بازی برای من فرصت خیلی خوبی است که صلاح را به طور کل از روند بازی محو کنم و نگذارم خوب بازی کند. چون ما اگر بتوانیم لیورپول را شکست بدهیم، همانطور که سیتی را شکست دادیم، وضعیت تیم خیلی بهتر می‌شود، یعنی دیگر بهتر از این امکان ندارد".

 

دیدگاه‌ها